کد خبر : 1799039 | 27 آذر 1400 ساعت 21:13 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

لواندوفسکی: به عملکرد خودم افتخار می‌کنم

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ از اتفاقات سال 2021 ابراز رضایت کرده است.

لواندوفسکی: به عملکرد خودم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در آخرین مسابقه خود در سال 2021 با چهار گل موفق به غلبه بر ولفسبورگ شد و رابرت لواندوفسکی با گلزنی در این دیدار به رکورد 69 گل کریستیانو رونالدو در یک سال میلادی و البته رکورد گرد مولر در بوندسلیگا عبور کرده و سال فوق العاده خود را تکمیل کرد. البته رابرت لواندوفسکی در سال 2021 علیرغم این دستاوردهای بزرگ موفق به دریافت جایزه توپ طلا شده و این رقابت را به لیونل مسی واگذار کرد.

 

1675238

 

حالا رابرت لواندوفسکی در روزهای واپسین سال 2021 از موفقیت های خود در این سال ابراز رضایت کرده و مدعی شد حالا قصد دارد سال جدید را در کنار خانواده و دوستان خود جشن بگیرد.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "از رخ دادن این اتفاق خیلی خوشحالم و بسیار مفتخرم که موفق به شکستن رکورد گرد مولر شدم. دیدار مقابل ولفسبورک شخصا برای من بازی آسانی نبود. به اندازه کافی در زمین فضا وجود نداشت و ولفسبورگ بسیار دفاعی بازی کرد. اما من به عملکردم در کل سال 2021 افتخار می کنم و در سال جاری من یک مرحله دیگر پیشرفت کردم. سالی پرتلاطم بود و پر از احساسات را سپری کردم و در مجموع از اتفاقاتی که در سال 2021 رخ داد رضایت دارم. حالا می خواهم از این مقطع و جشن سال جدید در کنار خانواده و دوستانم لذت ببرم و ما می توانیم با حال و هوای خوب سال جدید را آغاز کنیم."

دیدگاه‌ها