کد خبر : 1799188 | 28 آذر 1400 ساعت 17:31 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت ستاره میلان مقابل ناپولی به دلیل تب بالا!

تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، به دلیل تب بالا دیدار امشب تیمش مقابل ناپولی را از دست داد.

غیبت ستاره میلان مقابل ناپولی به دلیل تب بالا!

به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی دیگر در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم رقابت‌های سری آ، دو تیم میلان و ناپولی در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم در هفته‌های اخیر پر فراز و نشیب ظاهر شده اند و همین موضوع باعث شد که اینتر به صدر جدول صعود کند. با این حال هم میلان و هم ناپولی برای بازگشت به کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در مسابقه امشب هستند.

 

اما در حالی که در اردوی میلان این امیدواری وجود داشت که تئو هرناندز مشکلی برای حضور مقابل ناپولی نداشته باشد، اما حالا مشخص شده که این بازیکن به دلیل تب بالا نمی تواند در مسابقه امشب تیم استفانو پیولی را همراهی کند. این اعتقاد وجود دارد که تئو هرناندز با بیماری آنفولانزا روبرو شده اما او در ساعات آینده تست کرونا خواهد داد تا اطمینان در این رابطه نیز حاصل شود.

 

 

1571126

 

 

هرناندز که تا سال 2024 با میلان قرارداد دارد، در این فصل 19 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده است و در مجموع 1543 دقیقه به میدان رفته است.  او در این مدت یک گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده و یکی از آماده ترین مدافعان کناری حال حاضر فوتبال اروپا محسوب می‌شود. در واقع قطعاً غیبت این ستاره کلیدی در مسابقه حساس و مهم امشب برابر ناپولی کار را برای استفانو پیولی و تیمش دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها