کد خبر : 1799341 | 29 آذر 1400 ساعت 12:38 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو دسته شدن رسانه‌های ایتالیا بر سر گل میلان

بحث و اظهارنظر درباره درستی تصمیم داور برای مردود اعلام کردن گل میلان برابر ناپولی ادامه دارد.

دو دسته شدن رسانه‌های ایتالیا بر سر گل میلان

به گزارش "ورزش سه"، میلان یکشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو میزبان ناپولی بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد.

شکست میلان در این بازی باعث شد که آنها تا حدی از کورس قهرمانی عقب بمانند و اینتر به خیال راحت به قهرمانی نیم فصل اول رقابت‌های سری A برسد.

شاگردان پیولی در دقایق پایانی بازی موفق شدند توسط فرانک کسیه به گل برسند اما این گل به دلیل خطای آفساید اولیویه ژیرو مردود اعلام شد.

خطای آفساید این مهاجم فرانسوی در حالی گرفته شد که او روی زمین افتاده بود و تصمیم داور پس از بررسی صحنه روی نمایشگر کنار زمین باعث شوکه شدن بازیکنان میلان شد.

 

1675659

 

لوکا مارلی، کارشناس داوری DAZN، گفت که از تصمیم داور برای بازبینی این صحنه بسیار تعجب کرده و نیازی به انجام این کار نبوده است و گاتزتا دلو اسپورت نیز اعلام کرد که این تصمیم درست نبوده است.

با این حال این روزنامه معتقد است که بازبینی این صحنه ضروری بود اما گل کسیه نباید مردود اعلام می‌شد چون ژیرو هیچ دخالتی در جریان بازی نداشت و روی زمین افتاده بود. آنها امتیاز 4.5 از 10 را به داویده ماسا دادند و اظهار داشتند که عملکرد این داور تا پیش از این صحنه بسیار خوب و قابل قبول بوده است.

اما از سوی دیگر، توتو اسپورت و کوریره دلو اسپورت نظر کاملا متفاوتی درباره این صحنه داشتند. کوریره حتی مدعی شد که تصمیم داور برای بازبینی صحنه باعث شد که او از داوری این بازی سربلند بیرون بیاید.

کارشناسان این روزنامه باور دارند که برخوردی بین ژیرو و ژسوس، مدافع ناپولی، صورت گرفت و این بازیکن پاهاش را حرکت داده بود تا توپ را لمس کند، بنابراین اعلام خطای آفساید از سوی او کاملا درست بوده است.

دیدگاه‌ها