کد خبر : 1799426 | 29 آذر 1400 ساعت 18:15 | 13.6K بازدید | 9 دیدگاه

120 دقیقه حریف را کنترل کردیم، شانس با آنها یار بود

سولدو: داوران نگذاشتند برنده دیدار با مس باشیم

سرمربی تراکتور می‌گوید بازیکنانش آماده سازی خوبی نداشتند و نمی‌شود بیش از این به آنها فشار آورد.

سولدو: داوران نگذاشتند برنده دیدار با مس باشیم

به گزارش "ورزش سه"، زوونیمیر سولدو سرمربی کروات تیم تراکتور بعد از شکست تیمش در ضربات پنالتی مقابل مس رفسنجان و کنار رفتن از جام حذفی گفت: قبل از هرچیز به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بازی خوبی انجام دادیم. در 120 دقیقه تیم حریف را در کنترل داشتیم و اجازه ندادیم موقعیتی به تیم حریف برسد. یک موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که توپ به تیر خورد و گل نشد. وقتی بازی به پنالتی می‌رود شانس دو تیم بیشتر می‌شود و امروز شانس به مس رفسنجان رو کرد.


او در پاسخ به سوالی پیرامون نتایج سینوسی تراکتور در فصل جاری بیان کرد:: چندین بار در این خصوص از من سوال شده است. تیم ما به خوبی کار آماده سازی را در ابتدای فصل انجام نداده و شروع خوبی در لیگ برتر نداشته است. به غیر از این یادتان نرود 7، 8 بازیکن از تراکتور جدا شده‌اند و جایگزین های خوب برای آنها جذب نشده است. فشردگی مسابقات هم بار زیادی را برای تراکتور ایجاد کرده است. بارها گفته ام که فصل سختی را خواهیم داشت. ما زمانی برای کار کردن به اندازه کافی نداشته ام. بلافاصله هر بازی باید ریکاوری کنیم و به سراغ بازی بعد برویم. با این حال تلاش می‌کنیم تیم شرایط خوبی را پیدا کند.


سرمربی تیم تراکتور درباره عملکرد داور مسابقه با مس رفسنجان گفت: من نمی‌توانم انتظار بیشتری از داوران داشته باشم. کیفیت آنها همین حد است. نمی‌خواهم درباره داوری اصلا صحبت کنم. با این حال باید بگویم یک پنالتی صد درصد را داوران برای ما نگرفتند. یک توپ صد درصدی که ما موقعیت داشتیم بی جهت داور کنار پرچم زد و آفساید گرفت. در حالی که اصلا آفساید نبود و می‌توانستیم به گل برسیم.


سولدو در مورد عملکرد بازیکنانش افزود: بچه های ما در وسط زمین چیزی که می‌خواستیم را انجام دادند و نمی‌توانم ایرادی بگیرم. باز هم می‌گویم پنالتی شانسی است و هر تیمی بهتر بزند و شانس داشته باشد، برنده می‌شود. آمادگی روحی و روانی هم البته مهم است.

 

دیدگاه‌ها