کد خبر : 1799499 | 30 آذر 1400 ساعت 09:23 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

هشدار گواردیولا به بازیکنانش درباره جشن کریسمس

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در لیگ برتر به بازیکنانش درباره حضور در جشن کریسمس هشدار داد.

هشدار گواردیولا به بازیکنانش درباره جشن کریسمس

به گزارش "ورزش سه"، شیوع دوباره ویروس کرونا در بین بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ برتر باعث به تعویق افتادن بسیاری از دیدارها در هفته‌های اخیر شده است.

با این حال، تصاویری از فیل فودن و جک گریلیش منتشر شده که پس از پیروزی برابر لیدز در کافه‌ای شلوغ در کنار افرادی دیگر حضور دارند و این موضوع چندان به مذاق گواردیولا و باشگاه سیتی خوش نیامده است.

این دو بازیکن انگلیسی در دیدار برابر نیوکاسل حضور نداشتند و جایشان را به رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس داده بودند تا شاید به نوعی به دلیل رفتار غیرمسئولانه خود تنبیه شوند.

 

1660888

 

گواردیولا گفت:« من از سیستم چرخشی استفاده نکردم. این تیم را انتخاب کردم چون شایستگی بازی داشتند و دیگران نداشتند. در زمان کریسمس توجه زیادی به عملکرد بازیکنان تیم در درون و بیرون زمین خواهم داشت. اگر رفتار آنها در بیرون از زمین درست نباشد از آنها استفاده نخواهم کرد.»

این مربی کاتالان اضافه کرد:« بنابراین ما باید تمام مدت تمرکزمان را حفظ کنیم چون عوامل زیادی برای حواس پرتی در دوران جشن کریسمس وجود دارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد، بازیکنان باید همچنان متمرکز بمانند.»

گریلیش در دیدار برابر لیدز عملکرد خوبی داشت و موفق به گلزنی هم شد اما این برای گواردیولا کافی نبود که رفتار بیرون از زمین او را توجیه کند.

فودن نیز تا به اینجا یکی از بهترین فصل‌های فوتبالش را پشت سر گذاشته اما به دلیل حضور در عکس منتشر شده در کنار گریلیش کنار گذاشته شد تا مشخص شود که قوانین انضباطی و رعایت پروتکل‌ها در این شرایط اهمیت ویژه‌ای برای سیتی و گواردیولا دارد.

دیدگاه‌ها