کد خبر : 1799628 | 30 آذر 1400 ساعت 18:22 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: فردا فقط سه امتیاز بازی را می‌خواهیم

استفانو پیولی سرمربی میلان، تاکید کرد که تیمش باید با کسب پیروزی برابر امپولی به مسیر خود بازگردد.

پیولی: فردا فقط سه امتیاز بازی را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در دو بازی گذشته خود در رقابت‌های سری آ تنها یک امتیاز کسب کرده است. توقف برابر اودینزه و پس از آن باخت به ناپولی باعث شده که فاصله تیم استفانو پیولی با صدرنشین یعنی اینتر به چهار امتیاز افزایش پیدا کند. این اتفاق در حالی رخ داده که میلان شروع بسیار فوق العاده ای را در این فصل تجربه کرده بود.

 

میلان فردا شب در چارچوب هفته نوزدهم سری‌آ مهمان امپولی خواهد بود. استفانو پیولی پیش از این بازی گفت:" من چیزهای زیادی را گوش می دهم و می خوانم که می توانند برای ما مفید باشند و کمک کنند که بهتر عمل کنیم. در بازی مقابل لیورپول و اودینزه، تیم را دوست نداشتم، در حالی که برابر ناپولی بازی خوبی انجام دادیم.

 

 

1672197

 

 

ما باید به بازی فردا فکر کنیم، می‌خواهیم پس از شکست خانگی به مسیر خود برگردیم. می خواستیم در نیم فصل اول امتیاز بیشتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.  این امکان پذیر نخواهد بود، اما ما فردا سه امتیاز را می خواهیم. واضح است که باید کار بیشتری انجام دهیم. ما به کیفیت بیشتری نیاز داریم."

 

پیولی در ادامه گفت: "سطح لیگ بالاست، تیم‌های زیادی هستند که می‌توانند بردهای طولانی داشته باشند. ما یکی از آن تیم ها هستیم.  ما باید شش، هفت یا 10 برد متوالی را هدف گذاری کنیم. ما باید فوتبال خود را بازی کنیم، به این امید که در سال 2022 همه بازیکنان من سالم باشند. در مورد بازار، باشگاه همیشه در ژانویه عملکرد خوبی داشته است. اگر بتوانیم تیم را بهتر کنیم، این کار را انجام خواهیم داد."

 

 

1676150

 

 

پیولی همچنین در این کنفرانس خبری تایید کرد که زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مشکل زانو نمی تواند میلان را در مسابقه فردا شب برابر امپولی همراهی کند.

دیدگاه‌ها