کد خبر : 1799766 | 01 دی 1400 ساعت 15:59 | 33.3K بازدید | 10 دیدگاه

با ما بمان ارلینگ

اقدام سریع دورتموند؛ پیشنهاد ضد اسپانیایی به هالند

طبق ادعای نشریه بیلد، بوروسیا دورتموند نسبت به حفظ ارلینگ هالند ناامید نیست و هرکاری خواهد کرد تا حداقل یک فصل دیگر نیز او را در اختیار داشته باشد.

اقدام سریع دورتموند؛ پیشنهاد ضد اسپانیایی به هالند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد. او بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.

 

 

1674634

 

 

اخیرا مینو رایولا مدیر برنامه هالند درباره آینده این بازیکن گفته بود:« ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در 8 سال اخیر 5 بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود.»

 

 

1676331

 

 

یوآخیم واتسکه مدیر اجرایی دورتموند نیز در مصاحبه چند روز پیش خود گفت:« فقط می توانم تایید کنم که رئال مادرید تنها باشگاهی است که به شکل جدی نسبت به جذب هالند ابراز علاقه کرده ولی می توانم 25 باشگاه دیگر را نیز برای تان لیست کنم. ما البته امیدمان برای حفظ هالند را از دست نداده ایم و تلاش می کنیم تا قرارداد او تمدید شود.»

 

 

1676332

 

 

این ادعای واتسکه واهی نبود و امروز نشریه بیلد تایید کرد که دورتموند به هالند پیشنهادی جدید ارائه داده که بر اساس آن دستمزد ستاره نروژی دو برابر خواهد شد. هالند در حال حاضر 8 میلیون یورو دریافت می کند و در صورت پذیرش پیشنهاد جدید، دستمزد او به 16 میلیون یورو خواهد رسید.

بیلد نوشته است که کمپانی پوما اسپانسر اول دورتموند، در این قضیه نقش پررنگی دارد چرا که قرار است قرارداد جدید این کمپانی با دورتموند با رقمی بالاتر از گذشته منعقد شود که کمک خواهد کرد باشگاه آلمانی بودجه لازم برای تامین دستمزد 16 میلیون یورویی هالند را تضمین کند. اکنون باید دید واکنش ستاره نروژی و مدیر برنامه هایش به این پیشنهاد خوب چه خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها