کد خبر : 1799787 | 01 دی 1400 ساعت 17:48 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: می‌خواهیم کار لستر را تمام کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از انگیزه‌های تیمش برای پیروزی برابر لسترسیتی صحبت کرد.

کلوپ: می‌خواهیم کار لستر را تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعاتی دیگر در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. در روزهای پیش‌رو تقویم بسیار فشرده‌ای در انتظار تیم یورگن کلوپ خواهد بود و احتمالا سرمربی آلمانی باید از سیستم چرخشی در تیمش استفاده کند.

 

یورگن کلوپ در فاصله چند ساعت مانده به بازی امشب برابر لستر گفت: "ما تیمی هستیم که می‌خواهیم کار لسترسیتی را در رقابت‌ها به پایان برسانیم. فقط یک تیم به نیمه نهایی صعود خواهد کرد و می‌خواهیم ما باشیم که به این مهم دست پیدا می‌کنیم. همچنین لسترسیتی نیز چنین انگیزه ای دارد پس باید ببینیم که در بازی چه اتفاقی می افتد.

 

 

1674508

 

 

لستر یک تیم کامل محسوب می‌شود که هر فصل نسبت به قبل بهبود پیدا می‌کند. آنها همچنین از امکانات جدید، هواداران پرشور و البته یک مربی با قدرت رهبری فوق العاده یعنی برندان راجرز برخوردار هستند. راجرز به عنوان مربی حریف و البته یک دوست باشگاه به اینجا برمی‌گردد."

 

یورگن کلوپ همچنین در واکنش به تقویم فشرده مسابقات نیز گفت: "بیایید نگاهی به این وضعیت و فشاری که بازیکنان متحمل می‌شوند بیاندازید. باید با یکدیگر همکاری کرده و راه حلی در این باره پیدا کنیم. این چیز خوبی نیست که از باشگاه ها بخواهیم در دو روز دو بازی انجام دهند. این شرایط قابل قبول نیست و باید تغییر کند."

 

 

1673114

دیدگاه‌ها