کد خبر : 1799794 | 01 دی 1400 ساعت 18:30 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر از امشب برای دیدار با لیورپول آماده می‌شود!

سیمونه اینزاگی امشب در دیدار اینتر مقابل تورینو سیستم مورد نظرش برای دیدار با لیورپول را آزمایش می کند.

اینتر از امشب برای دیدار با لیورپول آماده می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر در بازی امشب اینتر برابر تورینو محروم است و سیمونه اینزاگی این فرصت را دارد تا تاکتیک تیم خود برای دیدار مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان را در مسابقه امشب امتحان کند. بارلا امشب یک جلسه محرومیت خود را سپری کرده و دومین بازی در این فصل در لیگ ایتالیا را از دست خواهد داد.

 

اما نیکو بارلا در آخرین بازی اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی اینتر مقابل لیورپول محروم خواهد بود. البته با توجه به دریافت کارت مستقیم و درگیری با ادر میلیتائو، حتی احتمال غیبت بارلا در دیدار برگشت برابر لیورپول در آنفیلد نیز وجود دارد.

 

1671904

 

به نظر می رسد سیمونه اینزاگی قصد دارد روبرتو گالیاردینی را جایگزین نیکو بارلا کند و در دیدار امشب مقابل تورینو نیز این برنامه امتحان خواهد شد. البته آرتورو ویدال نیز دیگر گزینه سرمربی نراتزوری است، اما به نظر می رسد گالیاردینی گزینه اصلی او برای مسابقه با لیورپول خواهد بود. استفانو سنسی و ماتیاس وسینو نیز دیگر انتخاب های اینزاگی هستند، اما به نظر او به گالیاردینی بیشتر از آنها اعتماد دارد. نیکو بارلا در این فصل نقشی کلیدی برای نراتزوری ایفا کرده، یک گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل نیز داده است.

 

سیمونه اینزاگی در این خصوص گفت: "غیبت بارلا در بازی با لیورپول مشکل بزرگی برای اینتر است. اما در مقاطع محرومیت یا مصدومیت بازیکنان شما باید همیشه ایده های مختلفی در سر داشته باشید و ما با بالاترین آمادگی مهیای بازی مقابل لیورپول می شویم."

دیدگاه‌ها