کد خبر : 1799876 | 02 دی 1400 ساعت 12:11 | 34.6K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره ژاپنی و گلی که آنفیلد را منفجر کرد (عکس)

تاکومی مینامینو ستاره ژاپنی لیورپول در لحظات پایانی دیدار برابر لستر گل نجات‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و لسترسیتی شب گذشته در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند؛ پیش از آغاز مسابقه نیز مشخص بود که با توجه به ایده‌های هجومی یورگن کلوپ و برندان راجرز شاهد بازی جذابی خواهیم بود و همین اتفاق هم رخ داد.

لسترسیتی در نیمه اول عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با پیروزی 3-1 راهی رختکن شود. با این حال در نیمه دوم لیورپول عملکرد خوبی داشت و موفق شد در دقیقه 68 یکی از گل‌های خورده را توسط ستاره پرتغالی خود یعنی دیه‌گو ژوتا جبران کند.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد و همه منتظر سوت داور بودند، بازگشت بزرگ لیورپول تکمیل شد؛ جایی که ستاره ژاپنی این تیم یعنی تاکومی مینامینو بعد از یک کنترل توپ فوق‌العاده و با ضربه ای دقیق دروازه لسترسیتی را باز کرد تا بازی 3-3 شده و نهایتاً شاگردان یورگن کلوپ با پیروزی در ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی جام اتحادیه شوند. البته مینامینو در بازی دیشب خوش شانس هم بود که لیورپول به پیروزی رسید چرا که او در پنالتی ها نتوانست ضربه اش تبدیل کند.

 

 

1676592

 

1676591

 

 

گفتنی است ستاره ژاپنی لیورپول در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرده اما شب گذشته از ابتدا در ترکیب این تیم حاضر بود و نهایتاً موفق شد با گل نجات بخش خود آنفیلد را منفجر کند و البته یکی از مهمترین ارکان صعود قرمزها به نیمه نهایی جام اتحادیه لقب گیرد.

دیدگاه‌ها