کد خبر : 1799960 | 02 دی 1400 ساعت 19:26 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

رقابت خوب و سختی می‌بینید؛

کلانتری: بازی ما و نفت حساس است

سرمربی فجر سپاسی معتقد است تقابل مهمی مقابل نفت مسجدسلیمان خواهند داشت.

کلانتری: بازی ما و نفت حساس است

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: از حضور در شهر مسجدسلیمان خوشحال هستیم. لیگ در شرایط حساسی قرار دارد و هر دو تیم نفت مسجدسلیمان و فجر سپاسی مسابقه مهمی در این مقطع از لیگ دارند.

 

او ادامه داد: مسابقات نفت مسجدسلیمان و شرایط آنها را بررسی کردیم ولی ما هم وضعیتی داریم که می‌خواهیم با تلاش و کوشش همه مجموعه بازیکنان به موفقیت برسیم و برای این مهم حتما تمام توان خودمان را می‌گذاریم. به نظرم بازی خوب و جوانمردانه‌ای از آب در می‌آید چراکه هر دو تیم برای موفقیت تلاش می‌کنند و ان‌شاالله شرایط از نظر سلامتی برای بازیکنان هر دو تیم خوب باشد.

 

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز اضافه کرد: ما هم مثل تیم نفت مسجدسلیمان به سه امتیاز این مسابقه نیاز جدی داریم و برای گرفتن سه امتیاز باید تمام توان را بگذاریم و کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام بدهیم ولی مطمئنا مسابقه سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم.

 

کلانتری تصریح کرد: ما و نفت مسجدسلیمان می‌خواهیم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم و امیدوارم بازی خوبی رقم بخورد.

 

او یادآور شد: خدا را شکر فصل قبل و امسال با لطف خدا و مجموعه سپاه استان فارس و مدیران باشگاه، هیچ مشکلی بابت مسائل مالی، ایاب و ذهاب، تمرین و ... نداریم و خوشبختانه پس از چندین فصل شرایطی برای فجر سپاسی به وجود آمده که حداقل دغدغه این موارد وجود ندارد. خوشبختانه مسؤولان استان به ویژه استاندار جدید فارس نشان دادند علاقه ویژه‌ای به فوتبال دارند و امیدوارم بچه‌های ما با حمایت مسؤولان و دلگرمی آنها نتایج خوبی بگیرند.

دیدگاه‌ها