کد خبر : 1799961 | 02 دی 1400 ساعت 19:31 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

باید با جسارت و تمام توان بازی کنیم؛

الهامی: ۱۱ نفر هم باشیم، برد می‌خواهیم

سرمربی نساجی مازندران امیدوار است تیمش در دیدار با مس رفسنجان به برتری برسد.

الهامی: ۱۱ نفر هم باشیم، برد می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از مهمان‌نوازی باشگاه مس رفسنجان که سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. بازی فردا یک مسابقه سخت، پُرفشار و تاکتیکی خواهد بود. هر دو تیم شناخت کافی نسبت به یکدیگر دارند و خیلی از مسائل مربوط به تیم هم را می‌شناسند.

 

او ادامه داد: نساجی و مس می‌دانند که از بازی فردا چه چیزی می‌خواهند و فردا هر تیمی بتواند در بهترین شرایط زمانی از موقعیت خود استفاده کند، برنده بازی خواهد شد. تمرکز لازم و مدیریت در زمین در مسابقه فردا اهمیت زیادی دارد و اگر تیمی بتواند این کار را کند، به برتری خواهد رسید.

 

سرمربی نساجی مازندران اضافه کرد: مس یکی از تیم‌های خوب لیگ است، مجموعه و بازیکنان خیلی خوبی دارند و ما هم می‌دانیم که بچه‌ها با جسارت و تمام توان خودشان بازی خواهند کرد و ان‌شاالله یک مسابقه با کیفیت همراه با امتیازهای لازم را از این مسابقه بگیریم.

 

الهامی در خصوص غایبان نساجی در دیدار با مس رفسنجان ابراز کرد: اگر فردا فقط ۱۱ نفر هم باشیم، برای برد تلاش می‌کنیم. دو، سه بازیکن مصدوم داریم که نمی‌دانم به بازی فردا می‌رسند یا خیر و باید شرایط آنها را تا فردا ظهر مورد بررسی قرار بدهیم.

دیدگاه‌ها