کد خبر : 1800077 | 03 دی 1400 ساعت 14:15 | 23.4K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش آاس؛

مانع‌تراشی لالیگا در راه انتقال تورس به بارسا

در بارسلونا انتقال فران تورس را قطعی می دانند ولی هنوز یک مشکل باشگاه با لالیگا حل نشده است.

مانع‌تراشی لالیگا در راه انتقال تورس به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد بارسلونا و سیتی بر سر انتقال فران تورس به توافق رسیده اند و ستاره ملی پوش اسپانیایی زمستان راهی بارسا خواهد شد. تورس که سابقه بازی برای والنسیا را دارد، در سیتی نتوانست خوش بدرخشد و فصل جاری از ایده های پپ گواردیولا خارج شده بود.

در همین رابطه مارکا فاش ساخت که قرارداد او 5 ساله به ارزش 55 + 10 میلیون یورو است ولی مشکل بزرگ اینجاست که بارسا می تواند قرارداد او را در لالیگا ثبت کند یا خیر.

 

 

1676366

 

 

نزدیک به دو ماه پیش متئو آله‌مانی مدیر فوتبال بارسلونا به منچستر رفت تا با تورس مذاکره کند، گفت و گوهایی که نتیجه هم داد ولی خود او اخیرا تایید کرد که برای ثبت نام بازیکنان جدید در لالیگا مشکلاتی دارند چرا که از سقف مورد نظر لالیگا برای پرداخت دستمزدها فراتر رفته اند و خطر نقض فرپلی مالی وجود دارد.

 

 

1655677

 

 

طبق ادعای آاس، بارسا هنوز نمی تواند فران تورس را وارد فهرست خود کند مگر اینکه در انتقالات ژانویه چندین بازیکن خود را قطعی یا قرضی واگذار کند. فیلیپ کوتینیو و ساموئل اومتیتی که هر دو دستمزدی بالا دریافت می کنند، در صدر فهرست خروجی بارسا قرار دارند ضمن اینکه توافق با عثمان دمبله برای کاهش دستمزد نیز کمک موثری در راه جذب تورس خواهد بود.

به این ترتیب بارسا حتی اگر تورس را جذب کند، فعلا قادر به وارد کردن نام او در فهرست نخواهد بود.

دیدگاه‌ها