کد خبر : 1800124 | 03 دی 1400 ساعت 16:59 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

حتی به ما زمین تمرین ندادید؛

حسینی: دوست دارید این تیم به لیگ یک برود

احسان حسینی می‌گوید که مسئولان فوتبال مشهد ترجیح می‌دهند شهرخودرو به لیگ یک برود.

حسینی: دوست دارید این تیم به لیگ یک برود

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه بازی استقلال و شهرخودرو، اتفاقی عجیب برای دو بازیکن تیم میزبان رخ داد. در حالی که محسن ربیع خواه و احسان حسینی برای حضور روی سکوها وارد استادیوم شدند، مسئولان انتظامی اجازه استقرارشان در جایگاه ویژه را ندادند و مسئولان هیئت فوتبال هم تلاشی برای رفع مشکل نداشتند.

 

احسان حسینی در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: ما به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتیم و رفتیم روی سکوها که بازی را ببینیم اما اجازه ندادند. رفتیم جایگاه شیشه‌ای گفتند اینجا ظرفیت پر است و میهمان هست و نمی‌گذاریم بنشینید. ما بازیکنان تیم هستیم، برای ما جا نیست برای چه کسی هست؟

 

حسینی اظهار داشت: شما که ادعا می‌کنید این تیم برای شهر است و ما از تیم حمایت می‌کنیم، اینطور قرار است که حمایت کنید؟ فقط ادعا دارید و از خدایتان است که این تیم به لیگ برود تا خیالتان راحت شود. امروز کل ورزشگاه را گشتیم و یکجا را گفتید برای میهمانان ویژه است و یک جا گفتید نمی‌توانید بنشینید و یک جا هم جایگاه خبرنگاران. یعنی ما هیچ جایی در ورزشگاه نداشتیم؟

 

مدافع سابق پرسپولیس که به صورت قرضی در شهرخودرو حضور دارد، ادامه داد: در شهر به این بزرگی یک زمین تمرین به ما ندادید و مجبور شدیم به تهران برویم. مگر می‌شود که در مشهد به این بزرگی یک زمین تمرین برای تیم لیگ برتری اش نباشد؟ این نشان می‌دهد که اصلا دوست ندارید تیم اینجا بماند. ما را فرستاده‌اید در زمین ثامن بازی کنیم و اجازه بازی در ورزشگاه امام رضا را نمی‌دهد اما تیم لیگ دویی در این زمین بازی می‌کند.

 

وی با اشاره به آنچه در ورزشگاه اتفاق افتاد، اظهار داشت: من بازیکن جوان هستم و اصلا حق می‌دهم من را نشناسید. هرچند که من مدتهاست در مشهد هستم و اصلا پرسپولیس به کنار. اما چطور می‌توانید بگویید ربیع خواه را نشناختیم؟ او سالها در پرسپولیس و تراکتور و... بازی کرده و در فینال آسیا به میدان رفته. خجالت بکشید و یک مقدار احترام بگذارید. ما چیزی جز احترام از مردم مشهد ندیدیم اما مسئولان این شهر زمین تا آسمان با مردمش فرق دارند.

 

او در پایان صحبت هایش گفت: حیف این شهر و مردم که دست چنین مسئولانی هستند که حتی بازیکن را به ورزشگاه راه نمی‌دهند. مطمئن هستم دوست دارید که این تیم به لیگ یک برود و خیالتان راحت شود.

دیدگاه‌ها