کد خبر : 1800186 | 03 دی 1400 ساعت 19:37 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

بازی کردن در نقش جهان واقعا دشوار است؛ 

حسینی: کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی مقابل سپاهان از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

حسینی: کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل سپاهان اینطور حرف هایش را در نشست خبری آغاز کرد: بازی کردن در استادیوم نقش جهان واقعا کار دشواری است. ما بعد از دو باختی که مقابل استقلال و پرسپولیس دادیم، می دانستیم باید از این بازی امتیاز بگیریم با استراتژی خوبی وارد این بازی شدیم و شرایط هم طوری رقم خورد که توانستیم این بازی را ببریم.


او ادامه داد: خوب بازی کردیم. سازماندهی شده دفاع کردیم. بچه ها انرژی خوبی گذاشتند. جا دارد از زحمات تک تکشان تشکر کنم که با دل و جان بازی کردند. می دانستیم اگر تیم خوب سپاهان را در این زمین تحت فشار نگذاریم، قابلیت های هجومی خیلی خوبی دارند. فکر می کنم کمترین موقعیت را به تیم سپاهان دادیم. البته در شلوغ کاری های محوطه جریمه یکی دو موقعیت گیرشان آمد ولی شرایط طوری بود که بچه های ما توانستند خیلی خوب این تیم خیلی خوب را کنترل کنند. باز هم جا دارد از انرژی و تمرکز خیلی خوبی که گذاشتند، تشکر کنم و این برد خیلی خوب را که پس از سال ها پیکان توانست سپاهان را ببرد، به کارگران زحمتکش کارخانه ایران خودرو که ما ممنون و منت دار زحماتشان تقدیم کنیم. همینطور مدیر محترم گروه ایران خودرو که واقعا از تیم پیکان همیشه و تحت هر شرایطی حمایت کرده اند، تشکر می کنم. آقای مقیمی. این برد را تقدیم آنها می کنم.


سوال اول از مجتبی حسینی در رابطه با تاخیر این تیم در ورود به زمین در آغاز نیمه اول بود و او در واکنش به این سوال گفت: رختکن تیم میهمان تا زمین زیاد است و حواسمان به تایم نبود. حتی یکی از بازیکنان ما وارد زمین نشده بود که داور بازی را شروع کرد. چیز خاصی نبود.

دیدگاه‌ها