کد خبر : 1800193 | 03 دی 1400 ساعت 19:52 | 28.1K بازدید | 64 دیدگاه

نعمتی: می‌خواهیم در آسیا قهرمان شویم، مشکل را حل کنید

سیامک نعمتی ابراز امیدواری کرد که مشکلات حضور این تیم در آسیا حل شود تا آنها همچنان انگیزه خود برای پایان دادن به حسرت قهرمانی را دنبال کنند.

نعمتی: می‌خواهیم در آسیا قهرمان شویم، مشکل را حل کنید

به گزارش "ورزش سه"، هافبک پرسپولیس درباره برتری تیمش مقابل ذوب آهن گفت: خیلی به این برد نیاز داشتیم تا فاصله مان با صدر جدول کمتر شود. باید حتما سه امتیاز را به دست می آوردیم و خدا را شکر که با زحمت کادرفنی و بچه ها توانستیم برنده شویم و هواداران را خوشحال کنیم. 

 

وی درباره شایعه مربوط به کنار گذاشتن این تیم از آسیا گفت: ما در این قضیه نیستیم و نمی دانیم چه اتفاقی افتاده. اما تنها دلخوشی هواداران استقلال و پرسپولیس است و امیدوارم مسوولان کاری کنند  تا شرایط تغییر کند. 

 

نعمتی درباره احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت : بازی های آسیایی انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد. هم برای تیم ملی و هم لژیونر شدن موقعیت خوبی به بازیکنان می دهد و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود.  تیم ما هم انگیزه زیادی طی فصول اخیر در آسیا داشته و امیدوارم این اتفاق (حذف از آسیا) نیفتد و بتوانیم رقابت کنیم و انشاالله شانس قهرمانی داشته باشیم. 

 

وی درباره رقابت شدیدی که با استقلال در کورس قهرمانی دارند گفت: رقابت سختی شده است. ما سه امتیاز اختلاف داریم و انشاالله تا نیم فصل این اختلاف را جبران کنیم و بتوانیم صدر را پس بگیریم.

دیدگاه‌ها