کد خبر : 1800197 | 03 دی 1400 ساعت 20:06 | 33.3K بازدید | 73 دیدگاه

سه امتیاز حساسی را گرفتیم؛

گل‌محمدی: در مقابل ذوب آهن خوب بازی کردیم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که از نمایش تیمش مقابل ذوب آهن راضی است.

گل‌محمدی: در مقابل ذوب آهن خوب بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن حضور یافت و در خصوص این دیدار گفت: خیلی خوشحالیم از این سه امتیازی که به دست آوردیم. بازی در مجموع خوبی را انجام دادیم و گرفتن این سه امتیاز باتوجه به شرایط جدول خیلی مهم بود تا بتوانیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. سه امتیاز خیلی حساسی بود.

 

وی افزود: ما در نیمه اول گردش توپ خوبی نداشتیم اما موقعیت داشتیم که به گل برسیم. در نیمه دوم توانستیم مسلط شویم بر بازی و توانستیم این سه امتیاز را به دست آوریم. بازی سنگینی بود و خیلی از دقایق بازی به سمت فیزیکی و درگیرانه شدن بود. در هر صورت من از بچه‌ها واقعا تشکر می‌کنم به خاطر این اراده خوبی از خودشان برای کسب این سه امتیاز نشان دادند و جنگیدند برای کسب سه امتیاز. این برد را تقدیم می‌کنیم به هواداران.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی با سپاهان عنوان کرد: هم ما استادیوم خوبی داریم و هم سپاهان. اینکه این بازی بخواهد در استادیومی دیگر برگزار شود به خاطر اتفاقاتی که وجود داشته، واقعا عجیب بود. این رای که دادند برای بازی در زمین بی طرف عجیب و غیرقابل هضم بود. مجبوریم برویم در زمین بی طرف بازی کنیم و بعضی اتفاقاتی که در فوتبال ایران می‌افتد مختص فوتبال ایران است.

 

او در مورد پنالتی روی آل کثیر گفت: صحنه را بعد از بازی دیدم و کاملا پنالتی بود و کاملا مدافع حریف روی عیسی خطا انجام داد و پایش را زد و اگر نمی‌زد موقعیت مسلم کلزنی بود و می‌توانست به گل برسد. خیلی واضح بود و اصلا نمی‌شود روی آن صحبت کرد. خسته نباشید!

 

وی درباره بازیکنان تاجیک گفت: آی تی سی آنها صادر نشده. ما آنها را گرفتیم که در نیم فصل اول به ما کمک کنند اما هنوز درست نشده. اگر میدانستیم نمیتوانیم از آنها در نیم فصل اول استفاده کنیم، انرژی و وقت نمی‌گذاشتیم بازیکن خارجی بگیریم اما هنوز متاسفانه امکان استفاده از آنها وجود ندارد. شاید تا هفته آینده درست شود.  البته یکی از آنها را تا نیم فصل نداریم

دیدگاه‌ها