کد خبر : 1800257 | 04 دی 1400 ساعت 10:04 | 10.1K بازدید | 11 دیدگاه

گلزنی فرشاد خوش یمن نبود؛

داور مانع دبل احمدزاده مقابل پیکان (عکس)

دقایقی پس از گل فرشاد احمدزاده، این بازیکن موفق شد گل دوم را هم ثبت کند، اما داور مسابقه در سوت خطا به نشانه خطا روی دروازه بان دمید.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه شاگردان مجتبی حسینی در دقیقه 16 گل اول مسابقه را روی یک ضدحمله وارد دروازه سپاهان کردند، رفته رفته کار تیمی طلایی پوشان اصفهانی شکل بهتری گرفت و آنها تا پایان نیمه اول اگرچه موفق به گلزنی نشدند، اما دروازه تیم میهمان و کرمانشاهی را تحت فشار قرار دادند. 

 

در شروع نیمه دوم شاهد ادامه حملات و فشار شاگردان نویدکیا روی دروازه کرمانشاهی بودیم و سرانجام روی ارسال دقیقی که امید نورافکن به محوطه شش قدم داشت، طلسم فرشاد احمدزاده برای گلزنی با پیراهن سپاهان شکسته شد و او علی رغم قد و قامت کوتاهی که دارد، توانست گل اول مسابقه را با ضربه سر وارد دروازه پیکان کند. 

 

1677036

 

جالب اینکه احمدزاده چند دقیقه بعد گل دوم مسابقه را هم وارد دروازه پیکان کرد، اما داور مسابقه به دلیل خطا روی کرمانشاهی این گل را مردود اعلام کرد؛ گلی که البته سپاهانی ها معتقدند به اشتباه توسط داور مسابقه رد شده است. 

 

احمدزاده در بازی های قبلی سپاهان نیز موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت و این موضوع به شدت در اردوی طلایی پوشان اصفهانی مورد توجه بود و سرانجام توانست در مصاف با پیکان  در هفته یازدهم برای اولین مرتبه با پیراهن سپاهان گلزنی کند؛ گلی که البته خیلی برای این بازیکن خوش یمن نبود و سپاهان در روز گلزنی احمدزاده سومین شکست فصل را تجربه کرد.

عکسها: رسول شجاعی

 

1677037

دیدگاه‌ها