کد خبر : 1800263 | 04 دی 1400 ساعت 10:26 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

پنالتی  این‌بار نجات‌بخش مس نبود

هفتمین گل منشا و تثبیت صدرنشینی در جدول گلزنان

مهاجم نیجریایی مس رفسنجان توانست بار دیگر برای تیمش گلزنی کند اما برخلاف دفعات قبلی، گلزنی او توأمان با امتیاز برای مس نبود.

به گزارش "ورزش سه" گادوین منشا که از زمان پیوستن به مس رفسنجان پای ثابت ترکیب این تیم بوده و در 9 دیدار گذشته حضور یافته، توانسته به مانند فصل گذشته که در پیراهن گل‌گهر شروعی طوفانی در لیگ برتر داشت، لیگ بیست و یکم را هم با گلزنی‌های متعدد خود آغاز کند و صدرنشین جدول گلزنان است.

 

منشا تا پیش از مسابقه هفته دهم توانسته بود 6 گل به ثمر برساند که 4 گل او از روی ضربه پنالتی به ثبت رسیده بود و این مهاجم اهل نیجریه امیدوار بود تا بتواند با گلزنی مقابل نساجی، به روند درخشان خود در لباس مس رفسنجان ادامه بدهد.

 

1677041

 

او روز گذشته توانست ضربه پنالتی به دست آمده برای مس را به گل تبدیل کند تا شمار گل‌هایش در لیگ بیست و یک به عدد 7 برسد؛ اما برخلاف 4 مسابقه پیاپی که گلزنی منشا از روی نقطه پنالتی سبب پیروزی شاگردان ربیعی شده بود، این‌بار ضربه او بازی را به تساوی کشاند اما در ادامه نساجی از روی ضربه پنالتی به گل برتری رسید تا مسی‌ها بعد از 7 بازی متحمل شکست شوند.

 

با این‌حال گلزنی گادوین منشا باعث شد تا او همچنان با 7 گل زده صدرنشین جدول گلزنان باشد و با صدرنشینی در این جدول به استقبال بازی حساس هفته آینده مقابل تیم سابق خود، گل‌گهر سیرجان رفت؛ لوسیانو پریرا مهاجم فولاد با 5 گل زده، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده منشا در جدول گلزنان است.

دیدگاه‌ها