کد خبر : 1800264 | 04 دی 1400 ساعت 10:26 | 18K بازدید | 7 دیدگاه

فلاحیان ناکام در درخشش دوباره برای شهر خودرو؛

چند سانتی‌متر تا ثبت زیباترین گل فصل در مشهد

هافبک دفاعی شهر خودرو این روزها در فاز تهاجمی نقش پررنگی را ایفا می‌کند و ضربه دیدنی او مقابل استقلال با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد.

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا فلاحیان که با حضور داود سیدعباسی روی نیمکت شهر خودرو به یکی از بازیکنان کلیدی تیم مشهدی تبدیل شده و در جام حذفی نیز مقابل استقلال ملاثانی توانست در قامت یک تعویض طلایی به ترکیب تیمش اضافه شود و با دبل گلزنی خود، شهر خودرو را از حذف نجات داده و به جمع 16 تیم برتر جام حذفی رساند.

 

فلاحیان روز گذشته به واسطه درخشش مقابل استقلال ملاثانی، در ترکیب اولیه شهر خودرو برای دیدار با استقلال تهران قرار گرفت و انگیزه‌های زیادی داشت تا بتواند به روند درخشان خود در ترکیب عنابی‌پوشان مشهدی ادامه دهد.

 

این هافبک 25 ساله در نیمه نخست، روز کم‌فروغی را گذراند اما در نیمه دوم و با توجه به فشار بازیکنان شهر خودرو برای کاستن از شکست سنگین خانگی، تلاش زیادی کرد تا فراتر از مسئولیت خود در میانه زمین در قامت هافبک دفاعی، به خط حمله تیمش نیز کمک کند.

 

1677044

 

1677043

 

این بازیکن بلندقامت در دقیقه 67 روی ارسال از سمت راست، یک فرصت طلایی بر روی خط محوطه جریمه استقلال به دست آورد که با ضربه‌ای آکروباتیک و یک قیچی‌برگردان دیدنی توپ را روانه دروازه آبی‌ها کرد اما سوپرواکنش حسین حسینی مانع از تبدیل ضربه فلاحیان به گل شد تا این هافبک جوان نتواند روند گلزنی‌هایش در لباس شهر خودرو را ادامه دهد و در راه ثبت یکی از زیباترین گل‌های فوتبال ایران ناکام ماند.

 

محمدرضا فلاحیان در مسابقه با استقلال ملاثانی هم که گل نخست را با یک شلیک دیدنی به ثمر رساند تا نشان بدهد در زدن گل‌های زیبا تخصص ویژه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها