کد خبر : 1800287 | 04 دی 1400 ساعت 11:43 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان با دست پُر تونل وحشت را ترک کرد(عکس)

تیم فوتبال پیکان موفق شد برد ارزشمندی را مقابل مدعی کسب قهرمانی در اصفهان به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان پایتخت که لیگ بیست و یکم را خوب شروع کردند و در مقطعی صدرنشین مسابقات هم شدند در میانه راه با قرعه سخت روبه رو بودند. قرعه ای که باید طی 3 هفته متوالی مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرند.


این قرعه دشوار و بدشانسی پیکانی ها را خیلی ها به تونل وحشت تعبیر کردند. جایی که آنها باید با 3 مدعی اصلی عنوان قهرمانی در 3 بازی متوالی دیدار کنند.


اگرچه پیکان در مصاف با سرخابی ها بازنده شد، اما روز گذشته آنها 3 امتیاز ارزشمند را مقابل سپاهان در اصفهان به دست آوردند. سپاهان که خیلی کم پیش می آید در ورزشگاه نقش جهان بازنده شود، دیروز مقابل جوانان پیکان زانو زد و شکست تلخی را متحمل شد.

 

1677083


از این رو پیکانی ها نیز با دشت 3 امتیاز ارزشمند از اصفهان از تونل وحشت لیگ خارج شدند و حالا با روحیه بهتری کارشان را در مسابقات ادامه می دهند.


مجتبی حسینی نیز که از اشتباهات فردی نفراتش در دو بازی گذشته با استقلال و پرسپولیس بسیار ناراحت بود، بالاخره بعد از سوت پایان دیدار با سپاهان لبخند به لبش آمد و مزد زحماتش را گرفت. حسینی در بازی دیروز هم حرص و جوش زیادی کنار زمین خورد اما این استرس پایانی خوش برای این مربی موفق در نقش جهان رقم زد.

 

1677082


پیکان هم اکنون با کسب 18 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد؛ این تیم نشان داده در 19 بازی باقیمانده از لیگ برتر حریفی سرسخت برای تیم های لیگ برتری خواهد بود.

دیدگاه‌ها