کد خبر : 1800301 | 04 دی 1400 ساعت 12:38 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک 23 ساله، ناجی نفت برای خروج از بحران؛

گلزنی بلبلی بعد از 958 روز در لیگ برتر

تعویض طلایی فراز کمالوند زمینه‌ساز پیروزی خانگی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز شد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان پرماجرا در فصول گذشته فوتبال ایران بدون‌تردید محمد بلبلی بوده است؛ هافبک جوانی که بعد از جدایی از سپیدرود، انتقال پرماجرایی به استقلال تهران داشت و در این بین توافق او با فولاد سبب بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم خوزستانی شد و در استقلال نتوانست جایگاه خوبی را برای خود به دست آورد و تصمیم به ترک تیم پرطرفدار پایتخت گرفت.

 

بلبلی که فصل گذشته به صورت قرضی در نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد، برای لیگ بیست و یکم با نظر مثبت فراز کمالوند قراردادش را با نفت قطعی کرد تا برای دومین سال پیاپی در مسجدسلیمان به فوتبال خود ادامه بدهد.

 

1677103

 

این هافبک 23 ساله که از ابتدای فصل 3 بازی به عنوان یار فیکس و در سه دیدار هم به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب نفت مسجدسلیمان قرار گرفته بود، در گلزنی ناکام بود و انگیزه‌های زیادی داشت تا بتواند روز گذشته در مقابل فجرسپاسی طلسم‌شکنی کند.

 

هر چند نام او در جمع نیمکت‌نشینان نفت بود اما توفیق اجباری مصدومیت کرار سبب ورود زودهنگام بلبلی به زمین بازی شد و او از دقیقه 32 به ترکیب تیم اضافه شد که در همان بدو ورود، ضربه سر خطرناکی را روانه دروازه فجر کرد و 2 دقیقه بعد توانست به طلسم گل‌نزدن‌های خود در لیگ برتر پایان دهد و بعد از 3 فصل مجدداً موفق به گلزنی در فوتبال ایران شد.

 

او آخرین‌بار در هفته 29 در لیگ هجدهم فوتبال ایران در لباس سپیدرود رشت موفق شده بود مقابل نساجی مازندران در روز شکست 3-1 سپیدرود گلزنی کند و حالا روز گذشته بعد از 958 روز توانست مجدداً در لیگ برتر و این‌بار در لباس نفت مسجدسلیمان گل بزند و امیدوار است این طلسم‌شکنی زمینه‌ساز روند موفقیت‌آمیز او در ادامه فصل باشد.

دیدگاه‌ها