کد خبر : 1800331 | 04 دی 1400 ساعت 15:04 | 18.1K بازدید | 9 دیدگاه

سخت‌ترین قضاوت دکتر بیژن در اراک؛

یک پنالتی دوباره و سکوت آلومینیوم (عکس)

یک صحنه مشکوک در دیدار آلومینیوم و گل‌گهر موجب شد تا داوری این مسابقه تحت الشعاع قرار بگیرد.

یک پنالتی دوباره و سکوت آلومینیوم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه حساس روز گذشته آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که در لحظات آغازین این بازی رقم خوردن دو صحنه مشکوک به پنالتی که روی یکی از آنها کارشناسان داوری اجماع نظر دارند، موجب شد تا شاگردان رسول خطیبی صاحب پنالتی نشوند.

پس از اینکه دو خطا روی میلاد فخرالدینی در بیرون و داخل از محوطه جریمه اعلام نشد، بیژن حیدری کار سخت‌تری برای ادامه این مسابقه داشت و شاید همین مسئله موجب شد تا نتواند تمرکز درستی روی برخورد مشکوک به پنالتی روی اسماعیل شریفات نداشته باشد.

در دقیقه ۱۳ بازی آلومینیوم و گل‌گهر اسماعیل شریفات قصد داشت با نفوذ از بین مدافعان گل‌گهر خود را در موقعیت گلزنی قرار بدهد، اما بیژن حیدری ضربه‌ای که آرمین سهرابیان با پای چپ به روی پای شریفات زد را خطا تشخیص نداد و بازی را دنبال کرد و همین اتفاق مهم‌ترین صحنه داوری این بازی را رقم زد.

 

1677165

 

پس از پایان این بازی محمد فنایی، حسین عسگری، حیدر سلیمانی، ابراهیم میرزا بیگی و غلامرضا جباری نظر مشترکی روی این صحنه داشتند و اعلام کردند آرمین سهرابیان روی شریفات مرتکب خطای پنالتی شده و بیژن حیدری در این صحنه اشتباه کرده است.

 

با وجود این اظهار نظر کارشناسان، باشگاه آلومینیوم اراک مثل هفته‌های گذشته به‌ویژه دیدار با نساجی و فجر سپاسی موضع سکوت را در پیش گرفته و فعلا قصد ندارد اعتراضی به داوری‌ها داشته باشد؛ کمااینکه رسول خطیبی نیز در نشست خبری پس از بازی با گل‌گهر از بیژن حیدری تمجید کرد و عنوان نمود ممکن است داوران هم مثل همه انسان‌ها اشتباه داشته باشند.

دیدگاه‌ها