کد خبر : 1800335 | 04 دی 1400 ساعت 15:22 | 56.4K بازدید | 10 دیدگاه

حمله به رکورد بیرانوند با پا؛

شبی که کنعانی، معروف شد (عکس)

الاهلی با سه ضرب دروازه حریف را در واپسین لحظات مسابقه دیشب باز کرد.

شبی که کنعانی، معروف شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم الاهلی موفق شد در یک مسابقه سخت به بردی ارزشمند دست یابد. در شبی که دو گل و یک پنالتی السیلیه با VAR وتو شد، دیامونده در دقیقه 50 یک پنالتی را از دست داد و یاسین نعیم چند بار دیگر با واکنش های خود دروازه الاهلی را نجات داد، سبزپوشان در دقیقه 7+90 به یک شیرین دست یافتند.

 

یاسین، ستاره الاهلی در این بازی با مشت کرنر السیلیه در دقیقه 7+90 را دور کرد؛ این توپ با شوت ناقص هم تیمی او در اختیار بازیکنان حریف قرار گرفت اما ضربه بازیکن السیلیه به توپ هم کم از ضربه قبلی نداشت تا حسین کنعانی روی خط محوطه جریمه با یک شوت بلند توپ را از محوطه جریمه دور کند.

 

شوت کنعانی در این صحنه فقط یک حرکت دفاعی نبود و به تک گل بازی انجامید؛ روی تعلل مدافعان السیلیه، دروازه بان این تیم محوطه جریمه را ترک کرد. پاتریک فرایدی، مهاجم نیجریه ای الاهلی از فرصت استفاده کرد و با یک حرکت بدن، بدون اینکه ضربه ای به توپ بزند، دروازه بان را فریب داد تا در فاصله حدود 30 متر، با دروازه خالی روبرو شود؛ او با یک شوت مطمئن توپ را به تور دوخت تا این گونه در سه ضرب و به سبک والیبال دروازه السیلیه باز شود.

 

1677166

شوت بلند کنعانی در این صحنه هم خطر را از مقابل محوطه جریمه تیمش دور کرد و هم بدون برخورد به هیچ کس، بعد از طی مسافتی چند ده متری به پاس گل سه امتیازی الاهلی تبدیل شد؛ پاسی که کنعانی را در این بازی به سعید معروفِ گل والیبالی تیمش تبدیل کرد که در سه ضرب به ثمر رسید.

 

پاس گل چند ده متری کنعانی در این بازی حتی می تواند یک رکورد هم در نوع خود باشد؛ رکوردی که پاس او را به یکی از بلندترین پاس گل های فوتبال تبدیل می کند. به این ترتیب یک ماه بعد از دریافت جایزه بلندترین پرتاب دست جهان توسط بیرانوند، کنعانی با این پاس، هنر خود با پا را در چنین حرکاتی به رخ کشید.

دیدگاه‌ها