کد خبر : 1800357 | 04 دی 1400 ساعت 16:40 | 21K بازدید | 8 دیدگاه

رونالدو باعث این وضعیت شده

کاوانی باید برود، شرایط او در منچستر ناعادلانه است

ستاره بلغاری سابق یونایتد معتقد است شرایط فعلی ادی کاوانی در باشگاه قرمزپوش شهر منچستر منصفانه نیست.

کاوانی باید برود، شرایط او در منچستر ناعادلانه است

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد در تابستان گذشته، ادینسون کاوانی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده و به همین خاطر شایعات زیادی در مورد جدایی او از جمع شیاطین سرخ منتشر شده است. از سوی دیگر بارسلونا نیز به شدت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می‌کند و اخیرا گفته می‌شد که آنها به جذب ستاره اروگوئه‌ای بسیار نزدیک هستند.

 

 

1677144

 

 

از یوونتوس و کورینتیناس برزیل به عنوان دیگر باشگاه های علاقه مند به جذب کاوانی نام برده می شود.

 

دیمیتار برباتوف ستاره بلغاری سابق منچستریونایتد در مورد وضعیت عجیب کاوانی به رادیو مونته کارلو گفت:« وقتی بازیکنی مثل رونالدو به تیمی ملحق می شود، تمامی توجهات به او جلب خواهد شد و طبیعی است که در همه بازی ها به میدان برود.

 

 

1676408

 

 

معتقدم این وضعیتی که در حال حاضر کاوانی دچارش شده، منصفانه نیست ولی باید قبول کند که رونالدو باید کانون توجهات باشد. کاوانی فصل گذشته به قدری خوب کار کرد که قراردادش را تمدید کردند. در آن مقطع البته کسی تصور نمی کرد رونالدو به یونایتد برگردد. جایگاه کاوانی اکنون به رونالدو تعلق گرفته و هر اندازه این ناعادلانه باشد ولی در فوتبال این یک اتفاق جدید محسوب نمی شود. کاوانی یا باید با این شرایط کنار بیاید یا جدا شود. توصیه من این است که به تیمی دیگر برود.»

 

دیدگاه‌ها