کد خبر : 1800474 | 05 دی 1400 ساعت 11:42 | 16.6K بازدید | 7 دیدگاه

پوگبا برای بازگشت به یوونتوس فداکاری می‌کند؟

آینده پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پوگبا برای بازگشت به یوونتوس فداکاری می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا، هافبک جنگنده و فرانسوی شیاطین سرخ در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و هنوز توافقی مبنی بر ماندن این بازیکن در اولدترافورد انجام نشده است. رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی و جدید یونایتد علاقمند به سبک بازی پل پوگبا بوده و خواهان تمدید با او شده، اما دستمزد سنگین این هافبک باتجربه و البته ناکامی های متوالی یونایتد در سال های اخیر باعث تردید در تصمیم گیری این بازیکن شده است.

 

1677335

 

اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد یوونتوس علاقه زیادی به همکاری با پل پوگبا داشته و می تواند مقصدی ایده آل برای این بازیکن لقب گیرد. خود پل پوگبا نیز خاطرات شیرینی از زندگی در تورین و کار کردن با مکس آلگری داشته و شاید بهترین روزهای دوران ورزشی خود را زیر نظر این سرمربی رقم زده است. پس بیانکونری نیز یکی از مشتریان احتمالی پل پوگبا در فصل تابستان پیش رو در کنار تیم های بزرگی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن خواهد بود.

 

اما یوونتوس در پروژه جدید یوونتوس خود به شکلی برنامه ریزی کرده که  به هیچ بازیکنی بیش از 10 میلیون یورو دستمزد پرداخت نکند و این مهم ترین مانع بر سر بازگشت ستاره فرانسوی به تورین خواهد بود. پوگبا در صورت تمایل به بازگشت به یوونتوس باید دستمزد خود را کاهش دهد و او در این مورد هنوز به جمع بندی قطعی نرسیده است. به هر حال این بازیکن فقط چند ماه دیگر با یونایتد قرارداد دارد و باید به زودی در مورد آینده خود تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها