کد خبر : 1800480 | 05 دی 1400 ساعت 12:21 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

هوادار با این گل‌ها شگفتی ساز شد (عکس)

تیم تازه لیگ برتری شده هوادار مقابل سه تیم بزرگ ایران امتیازات خوبی را کسب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم هوادار با نام جالبش پس از صعود به لیگ برتر، بر سر زبان‌ها افتاد. تیم رضا عنایتی در همان بازی‌های ابتدای فصل با تیم‌های قدرتمندی در خانه آنها بازی کرد و شکست‌های نزدیکی را مقابل تیم‌های فولاد، سپاهان و استقلال تجربه کرد.

 

هوادار پیش از بازی مقابل پرسپولیس در هشت هفته ابتدایی تنها دو گل زده بود و با پنج امتیاز وضعیت خوبی در جدول رده بندی نداشت؛ اما تیم تحت هدایت عنایتی در هفته نهم مقابل پرسپولیس خودش را نشان داد و با یک بازی جسورانه حتی تا آستانه پیروزی بر مدافع عنوان قهرمانی پیش رفت اما گل دقایق پایانی سیامک نعمتی کار را به تساوی کشاند تا این تیم در آزادی یکی از سخت‌ترین روزهای پرسپولیس را رقم بزند.

 

1677350

سیدمحمد حسینی با ضربه‌ای دقیق از میان تکل فرشاد فرجی و خیز حامد لک توپ را درون دروازه پرسپولیس جای داد.

 

1677348

یکی از جنجالی‌ترین گل‌های لیگ توسط هوادار زده شد که البته سرمربی این تیم معتقد بود گل به خودی دروازه‌بان پرسپولیس بوده اما در نهایت گل به نام محمدی ثبت شد.

 

هوادار مقابل پرسپولیس با گل‌های محمدجواد محمدی و سید محمد حسینی به تساوی دو بر دو رسید و با یک روحیه بالا و خودباوری به اصفهان سفر کرد. بنفش‌ها با گل یک بازیکن جوان به نام امیرحسین خدامرادی از ذوب آهن پیش افتادند و در ادامه با یک بازی حساب شده سه امتیاز ارزشمند را مقابل ذوبی‌ها در اصفهان کسب کردند.

 

1677349

امیرحسین خدامرادی جوان تعویض طلایی عنایتی در نقش جهان شد و با یک ضربه تمام کننده دروازه شاگردان مهدی تارتار را فرو ریخت‌.

 

هوادار در هفته یازدهم از تراکتور میزبانی کرد و به لحاظ انگیزه و تاکتیک تیم برتر میدان بود و سولدو حرفی برای گفتن مقابل آنها نداشت. این تیم با تلاش بسیار یک گل تماشایی به این تیم تبریزی زد. حرکت ترکیبی از سمت چپ هوادار و سانتر دقیق معین عباسیان و ضربه تمام کننده جواد محمدی نوید یک پیروزی دیگر را برای هوادار به همراه داشت. بنفش‌پوشان مقابل تراکتور نیز برتری یک گله خود را حفظ کردند و به سومین پیروزی فصل خود دست یافتند.

 

1677347

آخرین گل هوادار به زیباترین شکل ممکن با ضربه سر به تراکتور زده شد تا جواد محمدی گل خود را با این شادی به تیراندازی با کمان تشبیه کند.

 

هوادار ساختار دفاعی منظمی در لیگ داشته و علی رغم اولین تجربه لیگ برتری چهارمین خط دفاع برتر لیگ به حساب می‌آید. هواداری‌ها که از سه تیم قدیمی و بزرگ لیگ یعنی پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتور امتیاز گرفته‌اند خود را برای مصاف حساس با فجرسپاسی که سال گذشته در لیگ آزادگان با آنها جدال حساسی داشت آماده می‌کنند. تیم عنایتی این هفته در رتبه دهم قرار دارد و باید دید روند خوب این تیم ادامه دار می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها