کد خبر : 1800541 | 05 دی 1400 ساعت 17:59 | 27.9K بازدید | 13 دیدگاه

لئوناردو بونوچی:

تقابل با پرتغال؟ با رونالدو شوخی کردم

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه ایتالیا فاش کرد اخیرا با کریستیانو رونالدو در مورد بازی های پلی آف صحبت کرده است.

تقابل با پرتغال؟ با رونالدو شوخی کردم

به گزارش "ورزش سه"، بدترین خبر برای هواداران فوتبال در جهان هم گروهی دو تیم ایتالیا و پرتغال در مرحله پلی آف بود و این بدان معناست که یکی از دو تیم پرطرفدار رقابت های جام جهانی را از خانه تماشا خواهد کرد. البته پرتغال در نیمه نهایی ابتدا به مصاف ترکیه رفته و شاگردان روبرتو مانچینی مقابل مقدونیه شمالی صف آرایی خواهند کرد. لئوناردو بونوچی، مدافع آتزوری که سه سال با رونالدو در ترکیب یوونتوس همبازی بود، به شوخی گفت که در صورت تقابل ایتالیا و پرتغال، رونالدو می داند که روی او چند بار خطا خواهد شد.

 

1677440

 

لئوناردو بونوچی گفت: "من با کریستیانو رونالدو تلفنی صحبت کردم و ما در مورد تقابل احتمالی پرتغال و ایتالیا شوخی کردیم. البته در آن مقطع خواهیم دید که در زمین چه اتفاقی رخ می دهد و کریستیانو می داند چند ضربه و خطا روی زمین در انتظارش است. ما باید روی کاری که در زمین انجام خواهیم داد تمرکز کنیم.

 

در ادامه و در ماه مارچ دوباره با هم ملاقات می کنیم و من مطمئن هستم که ما دو نمایش فوق العاده ارائه خواهیم کرد. بازیکنان تیم ملی ایتالیا از اتفاقاتی که در مرحله مقدماتی در پاییز رخ داد درس های زیادی گرفتند. بازی در سیسیل برای ما معانی زیادی دارد و من مطمئن هستم که هواداران فراوان منتظر ما خواهند بود. فرزندان من هنوز بازی تیم ملی ایتالیا در رقابت های جام جهانی را ندیده اند و من قصد دارم برای آنها هدیه ای در نظر بگیرم."

دیدگاه‌ها