کد خبر : 1800667 | 06 دی 1400 ساعت 13:45 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

چهارمین تغییر سرمربیان در لیگ یک؛

پایان کار فرشاد پیوس در آستارا

پس از شکست شهرداری آستارا در بابل مقابل شاگردان پیروز قربانی، مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با پیوس گرفتند.

پایان کار فرشاد پیوس در آستارا

به گزارش "ورزش سه"، روابط عمومی باشگاه شهرداری آستارا در رابطه با این موضوع اینطور خبررسانی کرده است:« علی کارگر مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا ضمن تشکر از زحمات فرشاد پیوس اعلام کرد، طی جلسه ای که امروز برگزار شد دو طرف به صورت توافقی با یکدیگر قطع همکاری کردند. طبق اعلام مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا ، سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا بزودی معرفی خواهد شد.»


فرشاد پیوس خیلی زودتر از سایر مربیان در رقابت های لیگ دسته اول کارش را در آستارا شروع کرد و در پایان هفته دهم تیمش با کسب 14 امتیاز ( سه پیروزی، پنج مساوی و سه باخت) در رتبه دهم قرار گرفته است. با این حال باخت 2 بر 1 در هفته یازدهم مقابل رایکا در بابل سبب شده تا مدیران شهرداری آستارا که تیمشان از هفت مسابقه گذشته، سه شکست و چهار تساوی در کارنامه اش ثبت شده، تصمیم به پایان همکاری با آقای گل سابق فوتبال ایران بگیرند.


 این چهارمین تغییر روی نیمکت‌های لرزان لیگ دسته اول فوتبال ایران به شمار می‌رود، که نتیجه گیری در آن گاهی حتی سخت‌‍تر از لیگ برتر می‌شود و کیفیت پایین‌تر بازیکنان و استادیوم‌ها کار را برای مربیان سخت تر هم می کند.


پیش تر محسن آشوری در خیبرخرم آباد و سعید اخباری در سایپا به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شده بودند و در قشقایی نیز مهدی رجب زاده به دلیل ادامه مشکلات مالی تیمش تصمیم به جدایی گرفت تا پیوس چهارمین مربی ای باشد که در لیگ یک جای خود را به مربی دیگری خواهد داد.


گفته می‌شود پایان رافت که فصل گذشته توانست نتایج فوق العاده ای با شهرداری آستارا بگیرد و این تیم را به مقام قهرمانی نیم فصل نیز رساند، جدی ترین گزینه برای جانشینی پیوس است.

دیدگاه‌ها