کد خبر : 1800863 | 07 دی 1400 ساعت 13:02 | 35.1K بازدید | 8 دیدگاه

تحقق پیش‌بینی رونالدو درباره اودگارد در آرسنال

کریستیانو رونالدو، ستاره سابق رئال مادرید، پیش‌بینی درستی درباره مارتین اودگارد داشت که در آرسنال به حقیقت پیوست.

تحقق پیش‌بینی رونالدو درباره اودگارد در آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، اودگارد اولین بار هفت سال پیش برای رئال مادرید به میدان رفت و شاید این باعث شود بسیاری فکر کنند که او حالا باید بازیکنی باتجربه باشد.

اما این بازیکن تنها 23 سال دارد و شاید همین باعث شد که تحقق پیش‌بینی کریستیانو رونالدو از درخشش این بازیکن تا این حد طول بکشد.

پس از این که اودگارد برای اولین بار در ژانویه 2015 به عنوان جوانی 16 ساله قدم به سانتیاگو برنابئو گذاشت، بسیاری از تماشای بازیکنی جذاب و با استعداد به هیجان آمدند.

یکی از آنها کریستیانو رونالدو بود که همان سال در گفتگو با بی تی اسپورت از اودگارد در کنار ادن هازارد، ممفیس دیپای، پل پوگبا و نیمار به عنوان بازیکنان بزرگی که در آینده درخشش بسیاری خواهند داشت نام برد.

 

1677849

 

فوق ستاره فعلی منچستریونایتد گفت:« شما بازیکنان بسیاری را می‌بینید که پتانسیل زیادی دارند. من از مارتین اوگارد در رئال نام می‌برم، او در 16 سالگی هنوز جوان است اما می‌توانید به وضوح ببینید که بازیکن بسیار خوبی است او بازیکنی بزرگ است و من فکر می‌کنم هنوز می‌تواند رشد کند.»

رونالدو به تمجید از این بازیکن نروژی ادامه داده و اضافه کرد:« او آینده خوبی پیش رویش دارد. ما باید زمان کافی به او بدهیم تا یاد بگیرد و بهترین تصمیماتش را اتخاذ کند. اما من پتانسیل زیادی در این بازیکن می‌بینم، او پای چپ بسیار خوبی دارد.»

اودگارد در آن زمان فاصله زیادی با بازیکنانی چون هازارد، دیپای، پوگبا و نیمار داشت اما عملکرد اخیرش در ترکیب آرسنال نشان داده که ‌تواند به چه سطحی برسد.

این بازیکن نقش مهمی در ترکیب آرسنال ایفا کرده و مهره کلیدی این تیم برای رسیدن به رتبه چهارم جدول رده‌بندی در چند هفته اخیر بوده است.

دیدگاه‌ها