کد خبر : 1800881 | 07 دی 1400 ساعت 14:02 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

عملکرد ضعیف برابر استقلال را جبران می‌کنیم

مدیرعامل پیکان: لطفا با نخبه‌هایمان بهتر رفتار کنیم

مدیرعامل باشگاه پیکان در حاشیه مراسم نمادین بدرقه تیم ملی فوتبال زنان، صحبت‌های جالبی را به میان آورد.

مدیرعامل پیکان: لطفا با نخبه‌هایمان بهتر رفتار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، «اکبر محمدی» امروز سه‌شنبه در خصوص بازدید معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور از اردوی تیم ملی فوتبال زنان، اظهار داشت: با توجه به موفقیت‌هایی که اخیرا به دست آمده، این توجهات می‌تواند انگیزه بیشتری برای زنان فوتبال ایجاد کند. امیدوارم آنها در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا، نتایج خوبی کسب کنند.

 

وی افزود: در راستای توسعه ورزش بانوان، در باشگاه پیکان تیم‌های والیبال، فوتبال ساحلی و فوتسال زنان را داریم و حمایت می‌کنیم.

محمدی در خصوص راه اندازی مرکز ارتقا سطح در باشگاه پیکان توضیح داد: با توجه به سیاست صرفه‌جویی در هزینه‌ها و با استفاده از تجربیاتی که داشتم این مرکز راه اندازی شد.

 

وی در مورد رویارویی با استقلال در جام‌حذفی توضیح داد: دیدارهای حذفی حساس هستند چراکه فرصت جبران وجود ندارد. امیدوارم عملکرد ضعیفی که در لیگ برابر استقلال داشتیم را جبران کنیم. قطعا کادرفنی برنامه‌ریزی مناسبی خواهد داشت و بازیکنان هم با توان کامل وارد میدان می‌شوند.

محمدی در خصوص پرونده دیدار با سایپا که در دادگاه بین‌المللی ورزش پیگیری می‌شود، گفت: یک جلسه به صورت ویدئو کنفرانس حاضر شدیم و مطالب را ارائه کردیم. اخیرا در ایمیلی اعلام شده که تصمیم‌گیری در این خصوص به تعویق انداخته شده است. بهتر است حکم هرچه زودتر صادر شود.

 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه پیکان برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام نکرده است، عنوان کرد: سال گذشته اقدام کردیم اما آنقدر فهرست خواسته‌های کنفدراسیون آسیا طولانی بود که نمی‌توانستیم در باشگاه آنها را فراهم کنیم و ترجیح دادیم امسال وارد نشویم. اکنون بسیاری از آن خواسته‌ها را فراهم کردیم و امیدوارم بتوانیم در فصل بعدی مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

 

محمدی در خصوص نحوه برخورد با «مهدی مهدوی‌کیا» پس از حضور در دیدار ستارگان جهان، اظهار داشت: او در آوردگاه بزرگ قرن، کیفیت و تعهد واقعی خودش را نشان داده است. با درخشش او پیروزی بزرگ مقابل امریکا را داشتیم و باید در مورد قضاوت کردن او همه جوانب در نظر گرفته شود. همه ما باید ملاحظاتی داشته باشیم و خوب است با سرمایه‌ها و نخبه‌های کشور بهتر رفتار کنیم.

دیدگاه‌ها