کد خبر : 1800994 | 07 دی 1400 ساعت 23:35 | 44.6K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش رونالدو به کسب جایزه ویژه گلوب ساکر

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد، از کسب جایزه بهترین گلزن تاریخ ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش گفت که کریستیانو رونالدو از رکورد تعداد گل‌های ملی اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی عبور کرد؛ موضوعی که باعث فوق ستاره پرتغالی به تنهایی رکورد دار بیشترین گل زده در مسابقات ملی لقب بگیرد.
همچنین رونالدو اخیراً از رکورد 800 گل زده در دوران حرفه ای خود عبور کرد تا نشان دهد که همچنان در آستانه 37 سالگی در فرم فوق العاده ای به سر می برد.

 

شب گذشته مراسم گلوب ساکر مانند هر سال در شهر دبی برگزار شد و کریستیانو رونالدو یک جایزه ویژه را کسب کرد. در واقع در این مراسم جایزه بهترین گلزن تاریخ فوتبال به رونالدو رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که البته خود او در مراسم حضور پیدا نکرده بود.

 

یک روز بعد از مراسم گلوب ساکر کریستیانو رونالدو با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به بردن این جایزه ویژه واکنش نشان داد و نوشت: "دبی همیشه زیبا و فوق العاده، با معماری شگفت انگیز و مردم مهربانش. من افتخار می کنم که سال به سال در چنین رویدادی زیبا و معتبر با چنین تأثیر جهانی به یاد آورده می شوم. گلوب ساکر دبی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی در جهان است و دریافت چنین جایزه معناداری برای بهترین گلزن تاریخ فوتبال، واقعاً یک رویای دیگر محسوب می شود که به حقیقت پیوسته است. متشکرم دبی!  امیدوارم به زودی ببینمت!"

 

 

1677985

دیدگاه‌ها