کد خبر : 1801065 | 08 دی 1400 ساعت 13:24 | 34K بازدید | 7 دیدگاه

امباپه بین پرتغال و ایتالیا انتخاب کرد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد ایتالیا به جام جهانی صعود کند.

امباپه بین پرتغال و ایتالیا انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، تعلل بیش از حد آتزوری در مرحله مقدماتی جام جهانی باعث شده آنها پایین تر از سوئیس در رده دوم گروه خود قرار گرفته و راهی مرحله پلی آف شوند. حالا ایتالیا باید در نیمه نهایی به مصاف مقدونیه شمالی رفته و در صورت رسیدن به فینال باید با ترکیه یا پرتغال و کریستیانو رونالدو دیدار کنند. حالا کیلیان امباپه در مصاحبه ای با گاتزتا دلااسپرت مدعی شد ترجیح می دهد از این گروه ایتالیا به جام جهانی صعود کند.

 

کیلیان امباپه گفت: "کاش می شد بین این دو تیم انتخاب نکرد، اما من از نظر احساسی ایتالیا را انتخاب می کنم. نکته اول اینکه ایتالیا در جام جهانی 2018 حضور نداشت. همچنین مارکو وراتی، هم تیمی من در پاری سن ژرمن فقط یک بار آنهم در اوج جوانی و وقتی تبدیل به ستاره فعلی نشده بود، در جام جهانی 2014 حضور یافته است.

 

1678121

 

به نظر من مارکو وراتی شایسته بازی در جام جهانی در اوج دوران حرفه ای خود است. با این حال اگر پرتغال هم صعود کند به این معنی است که آنها تیم بهتری بوده اند و دلیلی برای گله گذاری وجود نخواهد داشت. کریستیانو رونالدو همیشه آماده است تا تاثیر خود را در زمین فوتبال نشان دهد.

 

شرایط جیجی دوناروما در پاری سن ژرمن؟ او در شرایط خوبی قرار دارد، این یک تجربه جدید برای او است و  البته یک دروازه بان برجسته مانند کیلور ناواس هم در رختکن تیم حضور دارد. شاید این شرایط برای دونارو آسان نباشد، اما در اختیار داشتن دو دروازه بان بزرگ به سود باشگاه است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با جیجی بوفون تاریخ‌ساز همبازی بودم و اگر دوناروما به تلاش خود ادامه دهد می تواند همین مسیر را طی کند."

دیدگاه‌ها