کد خبر : 1801143 | 08 دی 1400 ساعت 18:28 | 8K بازدید | 5 دیدگاه

انتظار پیکان قوی‌تری را امروز داشتیم

مربی شهرخودرو:از نظر تاکتیکی جزو صدرنشین‌ها هستیم!

مربی شهر خودرو از نمایش فنی شاگردانش در مسابقه امروز مقابل پیکان ابراز رضایت کرد.

مربی شهرخودرو:از نظر تاکتیکی جزو صدرنشین‌ها هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، یونس گرائیلی مربی شهر خودرو بعد از تساوی تیمش مقابل پیکان، به جای داود سیدعباسی که امروز محروم بود و نمی‌توانست در کنار زمین باشد و در کنفرانس خبری حاضر شود، مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

 

گرائیلی درباره شرایط فنی مسابقه امروز گفت: بازی خیلی خوب و تاکتیکی بود؛ تیم ما خوب بازی کرد. از افکار کادر فنی آن‌ها اطلاع داشتیم، در نیمه اول فرصتی به آن‌ها ندادیم و چند فرصت هم ایجاد کردیم که توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

مربی شهر خودرو درباره شرایط فنی تیم در نیمه دوم توضیح داد: در نیمه دوم با بازیکنان‌مان صحبت کردیم اما بر خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم و مجبور به تغییر سیستم و آوردن مهاجم شدیم؛ فکر می‌کردیم پیکان خیلی قوی‌تر از این حرف‌ها باشد. فشار ما در لحظات پایانی سرانجام نتیجه داد و به گل تساوی رسیدیم.

 

یونس گرائیلی در واکنش به جنجال‌های پایان بازی گفت: در اواخر بازی اتفاقاتی افتاد که شایسته تیم ما نبود؛ در بازی قبل بنا بر توجیه اشتباه داور، سید عباسی و یکی از بهترین بازیکنان ما اخراج شدند و در این دیدار هم باز چنین اتفاقی این بار برای حریف افتاد که می‌توانست بازیکن حریف را اخراج کند اما بازیکن ما یعنی صادق صادقی را اخراج کرد.

 

 او ادعای جالبی هم درباره شرایط فنی تیمش داشت و گفت:  تیم ما شاید انتهای جدول باشد اما از نظر تاکتیکی در حد تیم‌های صدر جدول هستیم! در بازی با آبادان، روی اتفاق گل خوردیم و در این دیدار و دیدار با استقلال، مالکیت بازی و موقعیت‌ها 50-50 بود. امکانات تیم خوب است و امیدواریم داوران همت بیش‌تری کنند تا حق ما خورده نشود.

 

گرائیلی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: تیم ما در 3 بازی اخیر، برتری تاکتیکی نسبت به حریف داشته است؛ مسوولان باید تیم ما را کمک کنند زیرا بازیکنان ما با توجه به اتفاقات بیرون زمین تمرکز ندارند. سیدعباسی تیم را جمع کرده و الان اتحاد بیرون و داخل زمین باید رخ دهد تا شهرخودرو در لیگ بماند.

دیدگاه‌ها