کد خبر : 1801262 | 09 دی 1400 ساعت 09:40 | 18.2K بازدید | 5 دیدگاه

مانچینی به بازیکنان منچسترسیتی بی احترامی می‌کرد

سمیر نصری، ستاره سابق منچسترسیتی، صحبت های عجیبی را در مورد روبرتو مانچینی انجام داد.

مانچینی به بازیکنان منچسترسیتی بی احترامی می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، سمیر نصری پنج فصل را در ورزشگاه اتحاد سپری کرد که دو فصل زیر نظر سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا یعنی روبرتو مانچینی بود. هافبک سابق فرانسه در 82 بازی در تمامی رقابت‌ها 11 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل داد. با این حال، همانطور که این بازیکن 34 ساله در مصاحبه با کانال پلاس فاش کرده، رابطه بین او و مربی ایده‌آل نبوده است.

 

 

1678366

 

 

نصری ضمن یادآوری درگیری‌اش با مانچینی در جریان دیدار برابر ولورهمپتون گفت: " در نیمه اول او دائما با من صحبت می‌کرد و من گفتم بس کن. گفتم اگر از عملکردم راضی نیستی من را از زمین بیرون بکش. در بین دو نیمه برای تعویض آماده شده بودم. در رختکن کفش‌هایم را درآوردم و به یحیی توره که کنارم نشسته بود گفتم اگر او به من بی احترامی کند آنها را به سمتش پرتاب می کنم زیرا مربی به بازیکنان بی احترامی می کرد و به شکل بدی حرف می‌زد."

 

 

1678367

 

 

نصری در ادامه گفت: "به هر روشی که امکان داشت او را فحش دادم، حتی به فرزندانش که بعضی وقت‌ها به تمرینات می آمدند. روز بعد به پاریس رفتم و دو روز بعد برابر منچستریونایتد، دوباره قرار بود روی نیمکت بنشینم. رئیس باشگاه از ابوظبی آمد که با ما ملاقات کند و به مانچینی گفت که اگر من آمادگی خوبی را داشته باشم، پیروز خواهیم شد. با این حال به هر شکلی که بود به تیم برگشتم."

دیدگاه‌ها