کد خبر : 1801419 | 10 دی 1400 ساعت 10:43 | 19.4K بازدید | 18 دیدگاه

بنر هواداران یونایتد برای 80 سالگی فرگوسن (عکس)

هواداران یونایتد شب گذشت با بنری ویژه تولد 80 سالگی سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق این تیم، را تبریک گفتند.

بنر هواداران یونایتد برای 80 سالگی فرگوسن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر میزبان برنلی بود و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

یکی از نکات جالب بازی بنر تبریک تولدی بود که هواداران یونایتد برای سر الکس فرگوسن روی سکوهای اولدترافورد تعبیه کرده بودند تا هشتاد ساله شدن سرمربی سابق تیم‌شان در شب سال نوی  میلادی را جشن بگیرند.

روی این بنر تصویری از فرگوسن در زمان حضورش روی نیمکت این تیم دیده می‌شد و در کنار آن نیز تولد 80 سالگی او تبریک گفته شده بود. در حین باز شدن این بنر نیز هواداران شروع به آواز خواندن و تشویق فرگوسن کردند.

هواداران یونایتد در طول این سال‌ها علاقه و رابطه خاصی با فرگوسن داشتند و تحت هدایت او موفق شدند به تیمی قدرتمند و موفق‌ترین تیم لیگ انگلیس تبدیل شوند. آنها با فرگوسن 38 جام مختلف به دست آوردند که شامل 13 قهرمانی در لیگ برتر بود.

این مربی اسکاتلندی همچنین کسی بود  که اولین بار کریستیانو رونالدو را به اولدترافورد منتقل کرد و باعث شد که این بازیکن به فق ستاره‌ای در سطح جهانی تبدیل شود.

 

1678565

 

فرگوسن در سال 2013 تصمیم گرفت که از هدایت منچستریونایتد کناره‌گیری کند و این موضوع در همان زمان باعث ناراحتی بسیاری از هواداران این باشگاه شد.

این در حالی است که شیاطین سرخ پس از جدایی فرگوسن، با بحرانی جدی روبر شده‌اند و از آن زمان تا به حال نتوانسته‌اند جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند.

شاید به همین دلیل است که هواداران این تیم از هر فرصتی استفاده می‌کننند تا مراتب قدردانی خود از فرگوسن و دستاوردهایی که در این باشگاه داشته را نشان دهند.

دیدگاه‌ها