کد خبر : 1801572 | 11 دی 1400 ساعت 09:27 | 11.1K بازدید | 8 دیدگاه

فردیناند: کاپیتانی خیلی زود به مگوایر داده شد

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که هری مگوایر خیلی زود به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شد.

فردیناند: کاپیتانی خیلی زود به مگوایر داده شد

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر در ژانویه 2020 بازوبند کاپیتانی را از اشلی یانگ گرفت و این در حالی بود که کمتر از شش ماه از انتقال 80 میلیون پوندی این بازیکن از لستر به یونایتد می‌گذشت.

این بازیکن در طول دو فصل اخیر که یونایتد با مشکلاتی روبرو بوده همیشه مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری توانایی‌های او به عنوان کاپیتان را زیر سوال بردند.

بعضی از هواداران بارها درخواست گرفتن بازوبند کاپیتانی از این مدافع را مطرح کرده‌اند و حتی در ماه اکتبر اخباری مبنی بر نارضایتی بازیکنان از کاپیتانی این بازیکن و تصمیم اوله گونار سولسشر در این زمینه به گوش می‌رسید.

 

1677928

 

فردیناند در این باره به وایب وید فایو گفت:« واقعیت این است که این بازوبند جایگاه خاصی به او داده است. من فکر می‌کنم این مقام خیلی زود به او داده شد. بازی در منچستریونایتد به اندازه کافی سخت است، این که بتوانی احساس راحتی در این تیم داشته باشی و انتخاب شدن زودهنگام به عنوان کاپیتان آن را سخت‌تر هم می‌کند و فشار بیشتری اضافه می‌شود.»

این ستاره سابق یونایتد ادامه داد:« کاپیتانی یونایتد مسئولیت بسیار زیاد و بزرگی است چون سابقه تاریخی زیادی با خود به همراه دارد. این موضوع وزن زیادی را روی شانه‌های بازیکن می‌گذارد. شما نیاز دارید که مدتی تجربه در این تیم داشته باشید تا بتوانید این وزن را تحمل کنید. این که مگوایر بتواند به یکی از بازیکنان اصلی یونایتد تبدیل شود بسیار مهم‌تر از این بود که تمرکزش روی کاپیتانی این تیم باشد.»

دیدگاه‌ها