کد خبر : 1801618 | 11 دی 1400 ساعت 16:10 | 71.8K بازدید | 148 دیدگاه

آیا با نظر وزیر ورزش موافقید؟

شما نظر بدهید: باران چشمه در پرسپولیس

بنا بر بیانیه امروز باشگاه استقلال مهرعلی باران چشمه، گزینه قطعی مدیریت در باشگاه پرسپولیس بوده است.

شما نظر بدهید: باران چشمه در پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از صحبت‌های رئیس فدراسیون زورخانه‌ای در برنامه ورزش و مردم باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای اقدام به شفاف‌سازی در مورد موضوع دیدار باران‌چشمه و آجرلو درباره حضور باران‌چشمه در سِمت مدیریت پرسپولیس کرد که در بخشی از آن آمده: "آجرلو بدون مداخله در امور غیر مرتبط از آنجا که مدیریت باران‌چشمه را بنا به گفته‌هایش قطعی دانست برای وی آرزوی موفقیت کرد".

 

این جمله حکایت از این دارد که در هفته گذشته و در روز سه‌شنبه وزارت ورزش روی گزینه باران چشمه به عنوان مدیر باشگاه پرسپولیس به قطعیت رسیده بوده  و احتمالا به دلیل واکنش برخی از جریان‌های هواداری از ابلاغ این حکم به وی منصرف شده یا آن را به تعویق انداخته است. البته خود باران چشمه‌ هم در صحبت‌های دیروزش در برنامه ورزش و مردم این موضوع را تایید کرد.

 

مهرعلی باران‌چشمه چهره‌ای است که نام او را در دوران مسائل مربوط به کارت‌های جعلی خدمت در فوتبال ایران و همچنین مسائل مربوط به سربازی تنی چند از ملی‌پوشان به خاطر داریم و او به واسطه مسئولیتش در تربیت بدنی نیروهای مسلح مورد علاقه روزنامه‌نگاران ورزشی برای گفت‌وگو بود. باران چشمه پس از آن مدتی در هیئت مدیره باشگاه تراکتور زیر نظر مصطفی آجرلو سمتی نه چندان موثر داشت و پس از آن نیز با خبر شدیم به عنوان رئیس فدراسیون زورخانه‌ای انتخاب شده است.

 

او در صحبت‌هایی که روز گذشته به زبان آورده از لطف ویژه وزیر ورزش نسبت به خودش پرده برداشته و به نظر می‌رسد با توجه به گفته‌های وی، انتخاب او به عنوان گزینه اصلی مدیریت در پرسپولیس مربوط  به همین مراودات دوستانه بین او و حمیدسجادی است.

 

1678825

 

او در شرایطی برای این پست نامزد شده که پرسپولیس یکی از پرچالش‌ترین دوره‌های خود را پشت سر می‌گذارد و البته سرپرست مدیرعاملی فعلی این باشگاه به مرور و با فائق آمدن به برخی مسائل مالی آرام آرام اعتماد بخشی از جامعه هواداری را به خود جلب کرده است.نکته اینجاست که معترضین به مجید صدری او را فاقد سابقه اجرایی و ورزشی لازم برای مدیریت پرسپولیس می‌دانند، حال آنکه او به هرحال یکی، دوسالی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل به کار مشغول بوده و به هرصورت واردتر و آگاه‌تر از فردی است که بدون کم‌ترین سابقه اجرایی در حوزه فوتبال برای مدیریت این باشگاه پرطرفدار نامزد شده است.

موضوع مهم، مطالبه هواداران از وزارت ورزش برای اعلام شاخصه‌های مدنظر وزیر در معرفی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس است؛ اینکه چگونه ممکن است دو نامزد مدیریتی جدی باشگاه پرسپولیس افرادی مثل درویش و مهرعلی باران چشمه باشند و کدام ویژگی یکسان این دو را بدل به آلترناتیوهای مدیریت فعلی پرسپولیس کرده است. ضمنا در زمینه تخصص ایشان در امور باشگاهداری، ارتباطات و اعتبار برای کسب درآمد، میزان تسلط به امور جاری و در عین حال مقبولیت در جامعه فوتبال نیز نکاتی مطرح است که البته سیستم انتخاب کننده وزارت ورزش باید به آن پاسخ بدهد.

 

همه این‌ها سوالاتی است که در طول سالیان گذشته برای انتخاب مدیران در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هرگز به پاسخی منتهی نشده تا برخی از چهره‌های امتحان پس داده در عالی‌ترین سطح مدیریتی فوتبال ایران قرار بگیرند و محصول‌شان بدهکارتر کردن و البته پسرفت دو باشگاه (به خصوص استقلال) در دوره وزیر قبلی ورزش باشد؛ایده‌ای که ظاهرا در وزارتخانه همچنان طرفدار دارد!

 

شما هم در این زمینه  همراه نویسنده این مطلب و سایت ورزش سه باشید و نظر خود را اعلام کنید.
برای ما بنویسید:آیا با انتخاب مهرعلی باران چشمه بعنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس موافقید؟
کامنتهای  شما خیلی زود در بخش نظرات منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها