کد خبر : 1801668 | 11 دی 1400 ساعت 16:15 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا صفر - ملوان صفر

لیگ یک/ حفظ صدرنشینی در تقابل قهرمان‌ها

تقابل دو تیم ریشه دار فوتبال ایران با نتیجه تساوی به پایان رسید.

لیگ یک/ حفظ صدرنشینی در تقابل قهرمان‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در حالی پای به هفته دوازدهم رقابت های لیگ آزادگان گذاشت که با با ۲۳ امتیاز از یازده بازی صدرنشین لیگ یک بود و همچنین تنها تیم بدون شکست در دیدارهای این فصل محسوب می‌شد و برای حفظ این رکورد مقابل سایپا وارد زمین می‌شد.

 

از طرفی شاگردان امید روانخواه که دومین حضور خود روی نیمکت سایپا را تجربه می‌کرد، تنها دو برد از یازده بازی کسب کرده بودند و برای بهبود شرایط خود در جدول و صعود به رتبه های بالاتر تلاش می‌کردند.

دیدار صدرنشین لیگ یک با سایپا از ساعت ۱۴ امروز آغاز شد و در حالیکه شاگردان مازیار زارع سرمربی خود را به دلیل ابتلا به کرونا روی نیمکت نداشتند، نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی در نیمه دوم برنده داشته باشد اما باز هم تلاش های دو تیم برای گلزنی بی ثمر بود و تقابل دو تیم با همان نتیجه نیمه اول به پایان رسید.

 

1678821

 

با این تساوی ملوان ۲۴ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند اما سایپا با ۱۲ امتیاز همچنان سایه سقوط را روی سر خود احساس می‌کند.

ملوان و سایپا از تیم‌های ریشه دار فوتبال ایران هستند. سایپا در ۲۰ دوره لیگ برتر حضور داشت و ملوان هم به عنوان قهرمان دو دوره جام حذفی پای به این بازی گذاشت.

دیدگاه‌ها