کد خبر : 1801777 | 12 دی 1400 ساعت 10:06 | 35K بازدید | 27 دیدگاه

خدا شما را دوست داشته که بازیکن استقلال شده‌اید

اتمام حجت مجیدی با بازیکنان در حضور حسن روشن

سرمربی استقلال در حضور حسن روشن صحبت هایی را با بازیکنان این تیم درباره نظم و انضباط تیمی انجام داد.

اتمام حجت مجیدی با بازیکنان در حضور حسن روشن

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت؛ حسن روشن پیشکسوت استقلالی ها که در بازی با فولاد هم به ورزشگاه آزادی رفته بود، دیروز در محل تمرین استقلال حضور یافت و دقایقی در کنار آبی پوشان بود.


این پیشکسوت در لحظه ای به محل تمرین رسید که فرهاد مجیدی مشغول صحبت با بازیکنان بود. سرمربی استقلال با دیدن روشن از بازیکنان خواست به افتخارش دست بزنند و خطاب به او گفت: «بچه ها خیلی خوشحال شدند که در بازی با فولاد شما به ورزشگاه آمدید. قدمتان هم خوب بود و از بازی های بعد هم باید بیایید.»


در ادامه حسن روشن گفت: «همیشه هم قدم من خوب نیست(باخنده). من برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم. من خودرو دارم، یک پژو آردی که خیلی هم خوب است اما دوست دارم با اتوبوس و مترو رفت و آمد کنم. وقتی مردم را می‌بینم که از نتایج خوب شما خوشحالند،‌خوشحال می‌شوم. خودمان هم خوشحالیم. فقط از شما می‌خواهم ارزش پیراهنی که برتن دارید را بدانید. این پیراهن را فوتبالیست های بزرگی برتن کرده‌اند. همه قدیمی ها از موفقیت های شما خوشحالند و امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند.»


بعد از این صحبت ها فرهاد مجیدی در جمع بازیکنان و حسن روشن دوباره لب به سخن گشود: «قبل از اینکه شما(روشن) تشریف بیاورید، من داشتم با بچه ها درباره نظم و انضباط تیمی حرف می‌زدم. من عاشق جوان ها هستم و دوست دارم آنها در تیمم بازی کنند. همیشه به اینها می‌گویم خدا شما را دوست داشته و قسمت شده پیراهن استقلال را بپوشید. جوان های دیگری هم هستند که در تیم های دیگر بازی می‌کنند. اما باید بدانید پیراهنی که برتن شما است، امثال مراغه چیان، روشن، مختاری فر و... برتن کرده‌اند و هرکدام بازیکنان بزرگی بوده‌اند.»


سرمربی استقلال افزود: «من خودم از پدرم پول تو جیبی می‌گرفتم و عکس های این عزیزان را می‌خریدم و به دیوار خانه می‌زدم. وقتی در استقلال هستید، لباس پوشیدن، راه رفتن و همه چیزتان زیر ذره بین است و باید قدر این شرایط را بدانید.»
مجیدی که در گذشته نشان داده در مسائل انضباطی با هیچ بازیکنی شوخی ندارد، دیروز هم یکبار دیگر در حضور حسن روشن با نفراتش اتمام حجت کرد تا مسائل انضباطی را رعایت کنند.

دیدگاه‌ها