کد خبر : 1801913 | 12 دی 1400 ساعت 20:11 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: به این استراحت واقعا نیاز داشتیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، تاکید کرد که غایبان تیمش بهانه‌ای برای عدم نمایش خوب آنها در مسابقه فردا برابر وانس نخواهد بود.

پوچتینو: به این استراحت واقعا نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه به وجود آمده به خاطر تعطیلات سال نو میلادی پاری‌سن‌ژرمن فردا اولین بازی خود را انجام خواهد داد و در جام حذفی فرانسه به مصاف تیم نه چندان شناخته شده وانس می‌رود. این در حالی است که طی ساعات اخیر خبر ابتلای چند بازیکن پاری سن ژرمن به کرونا از جمله لیونل مسی باعث نگرانی هواداران این تیم شد.

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "برای بازیکنان و کادرفنی مهم بود که استراحت کنند و به فوتبال فکر نکنند، وقت خود را با خانواده بگذرانند، در این مواقع واقعاً مهم است. ما باتری‌هایمان را شارژ کرده‌ایم و نمی‌توانیم منتظر چالش‌هایی باشیم که در لیگ یک، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در انتظارمان است.

 

 

1679218

 

 

غایبان بهانه ای نیستند، ما برای این بازی آماده خواهیم بود. ما هنوز به بازی های دیگر فکر نمی کنیم، ما روی وانس تمرکز کرده ایم. ما می دانیم که بازیکنان نگرش درستی در زمین خواهند داشت، صرف نظر از اینکه چه ترکیبی داشته باشند، زیرا این چیزی است که می خواهیم باشیم و نشان دهیم."

 

محدودیت های ناشی از کرونا: "ما سعی می کنیم تمام اقداماتی را که می توانیم برای جلوگیری از مشکلات انجام دهیم، اما دو سال است که با این ویروس زندگی می کنیم، نمی دانیم انتقال چگونه اتفاق می افتد، باید مطمئن شویم که به همان اندازه مراقب هستیم. ما می توانیم همه اقدامات احتیاطی لازم را برای ادامه بازی و محافظت از همه انجام دهیم."

 

 

1679220

 

 

آرزوها برای 2022 :"برای همه، برای تمام خانواده پاری سن ژرمن آرزوی سلامتی دارم.  همچنین می توانیم امیدوار باشیم که برنده شویم و جام ها را ببریم.  ما می دانیم که وقتی در پاری سن ژرمن هستید، همه چیز در فوتبال خیلی سریع تغییر می کند، باید برنده شوید، به نتیجه نیاز دارید.  اما چیزهای مهمتری از فوتبال وجود دارد، ما می دانیم که باید به چه چیزی برسیم، اما مهمترین چیز این است که از زندگی لذت ببریم و سالم باشیم."

دیدگاه‌ها