کد خبر : 1801967 | 13 دی 1400 ساعت 09:39 | 29.2K بازدید | 34 دیدگاه

مذاکرات نهایی انجام شد؛ موراتا بارسایی می‌شود

آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس، در چند روز آینده رسما به بارسلونا ملحق خواهد شد.

مذاکرات نهایی انجام شد؛ موراتا بارسایی می‌شود

به گزارش"ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای تقویت تیمش در پنجره نقل و انتقالات جدی است و این مربی کاتالان قصد دارد بیشترین تغییرات را در خط حمله داشته باشد.

خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات قلبی، مصدومیت آنسو فاتی و ممفیس دیپای و همچنین عدم درخشش لوک دی یونگ در این پست باعث شده که ژاوی به صورت جدی به دنبال جذب بازیکنان قدرتمند و جدید باشد.

آنها پیش از این فران تورس را از منچسترسیتی خریدند و حالا منابع نزدیک به باشگاه بارسا خبر داده‌اند که 95 درصد از کارهای انتقال موراتا به نوکمپ نیز انجام شده و این بازیکن در طی روزهای قراردادش با این باشگاه را به امضا می‌رساند.

روزنامه اسپانیایی آ.اس با اعلام این خبر مدعی شده که موراتا به صورت قرضی و برای شش ماه پایانی این فصل به بارسا ملحق می‌شود و مذاکرات پیرامون این موضوع با باشگاه یوونتوس انجام شده است.

 

1651690

 

در عین حال صحبت‌هایی با اتلتیکو مادرید نیز صورت گرفته تا در تابستان سال آینده اقدامی برای خرید موراتا از این باشگاه نیز صورت بگیرد. این موضوع که اتلتیکو باید 40 میلیون یورو برای خرید آنتوان گریزمان به بارسا بپردازد نیز در این مسئله مدنظر قرار گرفته است.

موراتا حالا منتظر تایید خوانما لوپز، مدیر برنامه‌اش، است تا به بارسلونا سفر کند، تست‌های پزشکی را انجام دهد، قرارداد جدیدش را امضا کند و خودش را به عنوان بازیکن جدید به ژاوی معرفی کند.

گفته می‌شود ژاوی حتی از این موضوع اطمینان دارد که برای بازی سوپرکاپ برابر رئال مادرید که 12 ژانویه برگزار خواهد شد می‌تواند از این بازیکن در زمین استفاده کند.

دیدگاه‌ها