کد خبر : 1801971 | 13 دی 1400 ساعت 09:57 | 10.6K بازدید | 3 دیدگاه

فن دایک: سرنوشت قهرمانی در دست سیتی است

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، تایید کرد که سرنوشت قهرمانی این فصل لیگ برتر در دست منچسترسیتی قرار گرفته است.

فن دایک: سرنوشت قهرمانی در دست سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 به دست نیاورد.

شاگردان یورگن کلوپ در ابتدا با دو گل از تیم حریف پیش افتادند اما نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و در نهایت به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت دادند.

این در حالی است که سیتی روز شنبه در دیداری جذاب و پر حاشیه موفق شده بود در وقت‌های تلف شده برابر آرسنال به پیروزی برسد و حالا اختلاف امتیاز این دو تیم در صدر جدول به 10 امتیاز رسید که جبران آن بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

فن دایک پس از پایان بازی برابر چلسی به خبرنگاران گفت:« باور این اتفاق خیلی دور از ذهن نیست. فاصله زیادی ایجاد شده است. سرنوشت قهرمانی در دست سیتی است اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد . متاسفانه ما در صدر بودیم، ما با رقبا فاصله داشتیم اما آن را از دست دادیم.»

 

1634878

 

این مدافع هلندی درباره شانس تیمش برای بازگشت به صدر اضافه کرد:« هر اتفاقی ممکن است. ما روی خودمان تمرکز خواهیم کرد و چلسی نیز روی خودش تمرکز خواهد داشت. ما فقط باید نتیجه بگیریم. نتیجه بگیریم، فوتبال خوبی ارائه دهیم و در بازی‌ها به پیروزی برسیم. این کارها آسان به نظر می‌رسد اما همانطور که دیدید در عمل بسیار دشوار است.»

لیورپول در روزهای اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم و همچنین مصدومیت بازیکنان شرایط سختی را سپری کرده است.

اما این پایان کار نیست و آنها در بازی‌های دشوار پیش رو محمد صلاح، سادیو ماه و نبی کیتا را به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی کشورشان برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا در اختیار نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها