کد خبر : 1802412 | 15 دی 1400 ساعت 10:18 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌رغم شیوع کرونا؛ دیدارهای سری آ به تعویق نمی‌افتد

دیدارهای سری A ایتالیا علیرغم شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان حاضر در این رقابت همچنین برگزار خواهد شد.

علی‌رغم شیوع کرونا؛ دیدارهای سری آ به تعویق نمی‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا در هفته‌های اخیر نگرانی‌های بسیاری را به همراه داشته است.

کشورهای مانند ایتالیا و فرانسه بالاترین آمار ابتلا به این بیماری را از ابتدای شیوع جهانی کرونا تا به حال در روزهای اخیر به ثبت رسانده‌اند و فوتبالیست‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بسیاری از بازیکنان حاضر در باشگاه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر با تست مثبت کرونا مواجه شده و مجبور به قرنطینه خانگی شده‌اند.

 

1678377

 

با این حال سازمان سری A اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای به تعویق انداختن دیدارهای دو هفته پیش رو ندارد. این در حالی است که باشگاهی چون سالرنیتانا با بحران ابتلا به کرونا روبرو شده است.

رقابت‌های لیگ ایتالیا در ایام کریسمس و سال نوی میلادی تعطیل بود اما حضور بازیکنان در کنار خانواده‌ها و سفر به کشورهای مختلف باعث شد که آنها چندان پایبند پروتکل‌های بهداشتی نباشند و همین موضوع نقش موثری در افزایش آمار مبتلایان به این بیماری داشت.

پیش از این اعلام شده بود که برگزاری چندین بازی با خطر جدی مواجه است، چرا که 9 بازیکن سالرنیتانا، هشت بازیکن در ورونا و هفت بازیکن در اودینزه به کرونا مبتلا شده‌اند.

با این حال مسئولان لیگ ایتالیا اعلام کردند که هیچ برنامه‌ای برای به تعویق انداختن هیچ یک از دیدارها ندارند و این بازی‌ها طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها