کد خبر : 1802460 | 15 دی 1400 ساعت 13:27 | 57.7K بازدید | 27 دیدگاه

ادعای جنجالی؛یک بازیکن یونایتد رانگنیک را نمی‌شناخت

یکی از بازیکنان منچستریونایتد برای شناختن رالف رانگنیک، نام او را در گوگل جستجو کرده است.

ادعای جنجالی؛یک بازیکن یونایتد رانگنیک را نمی‌شناخت

به گزارش "ورزش سه"، رانگنیک پس از اخراج اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل روی نیمکت منچستریونایتد نشست اما هنوز نتوانسته تاثیرگذاری مدنظرش در این تیم را داشته باشد.

یونایتد دوشنبه شب در جریان دیدار برابر ولورهمپتون برای اولین بار تحت هدایت این مربی آلمانی شکست خورد و گفته می‌شود شرایط در رختکن این تیم چندان خوب نیست.

اما حالا ESPN ادعای جالبی را مطرح کرده که یکی از بازیکنان یونایتد که نامی از او برده نشده، پیش از معرفی رانگنیک به عنوان سرمربی این تیم شناختی از او نداشته و مجبور شده برای این که با سرمربی جدیدش آشنا شود نام او را در گوگل جستجو کند.

این روزنامه همچنین مدعی شده که شاید تعداد بازیکنان بیشتری برای شناخت رانگینک به جستجوی نام او در اینترنت روی آورده باشند اما این خبر هنوز تایید نشده است.

 

1671263

 

بسیاری از منابع خبری روز گذشته اعلام کرده بودند که چند دستگی بسیاری در رختکن یونایتد به وجود آمده و جو رختکن بسیار بد شده است.

بسیاری از بازیکنان این تیم مانند آنتونی مارسیال، ادینسون کاوانی، دونی فن ده بیک و دین هندرسون خواهان ترک اولدترافورد هستند و باور دارند که دیگر فرصتی برای حضور در زمین به آنها داده نخواهد شد.

بازیکنان ارشد یونایتد معتقد هستند که جو فعلی این تیم، بدترین جوی است که آنها در طول سال‌های حضورشان در اولدترافورد با آن برخورد کرده‌اند و پیش از این هرگز چنین چند دستگی‌ای را به خاطر نمی‌آورند.

باید دید که آیا رانگنیک می‌تواند در چنین شرایطی این تیم را مدیریت کرده و بازیکنان را با خود هم‌سو کند یا خیر.

دیدگاه‌ها