کد خبر : 1802462 | 15 دی 1400 ساعت 13:47 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

بحران کرونا در لیورپول؛ دستیار کلوپ هم مبتلا شد

پپ لیندرز، دستیار یورگن کلوپ، نیز به کرونا مبتلا شد تا کار این تیم در دیدار پنج شنبه شب برابر آرسنال دشوار شود.

بحران کرونا در لیورپول؛ دستیار کلوپ هم مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی است و قرار بود پپ لیندرز به جای او هدایت لیورپول را در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه امارات برعهده داشته باشد.

اعلام شده بود که کنفرانس خبری این مربی هلندی ظهر روز چهارشنبه برگزار خواهد شد اما حالا این کنفرانس خبری لغو شده و هیچ یک از اعضای کادر فنی لیورپول قصد ندارند پیش از این بازی به جای کلوپ و لیندرز صحبت کنند.

با توجه به این که سرمربی و مربی این تیم در حال حاضر در قرنطینه قرار دارند باید دید که آیا همچنان تاکید بر برگزاری این بازی وجود دارد یا خیر. اگر تصمیم به برگزاری این بازی باشد، به هیچ وجه مشخص نیست که چه کسی قرار است به جای کلوپ و لیندرز در کنار زمین هدایت لیورپول را به عهده داشته باشد.

 

1679279

 

بعضی از اعضای کادر فنی کلوپ که ارتباط نزدیکی با او دارند و همچنین بری لوتاس، مربی تیم زیر 23 سال این باشگاه، جز گزینه‌ها هستند اما هنوز مشخص نیست که هیچ یک از آنها در کنار زمین حضور پیدا خواهند کرد یا خیر.

لیورپول سه‌شنبه شب درخواست رسمی خود برای لغو این دیدار را ارسال کرد، چرا که آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا حتی جلسه تمرینی را نیز برگزار نکردند.

آنها در حال حاضر جوئل ماتیپ، روبرتو فیرمینو و آلیسون بکر را به دلیل ابتلا به کرونا، تاکومی مینامینو، دیووک اوریگی، هاروی الیوت و تیاگو آلکانتارا را به دلیل مصدومیت و سادیو مانه، محمد صلاح  و نبی کیتا را به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا در اختیار ندارند.

دیدگاه‌ها