کد خبر : 1802482 | 15 دی 1400 ساعت 15:16 | 12.8K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش توتواسپورت:

معضل بزرگ یوونتوس برای جذب جانشین موراتا

مائورو ایکاردی و ارکادیوش میلیک گزینه های یووه برای جانشینی آلورو موراتا هستند ولی جذب آنها به سادگی میسر نخواهد شد.

معضل بزرگ یوونتوس برای جذب جانشین موراتا

به گزارش "ورزش سه"، از آلوارو موراتا به عنوان گزینه جدی بارسا برای تقویت خط حمله در زمستان نام برده می شود ولی شرایط کمی پیچیده شده و در ایتالیا معتقدند یوونتوس تا زمانی که جانشینی برای موراتا جذب نکند، اجازه جدایی وی را صادر نخواهد کرد. برای این مهم چندین مهاجم مدنظر قرار دارند ولی جذب هیچکدام ساده نخواهد بود. در واقع اگر یوونتوس به موراتا اجازه جدایی بدهد، تنها 7.5 میلیون یورو از این بابت پس انداز خواهد کرد که برای جذب بازیکنی دیگر کفایت نمی کند. 

 

 

1679095

 

 

طبق ادعای توتواسپورت، هدف یوونتوس جذب مهاجم در تابستان 2022 بود ولی با مطرح شدن قضیه جدایی موراتا، بررسی گزینه های مدنظر خود را زودتر شروع کرده و روی مائورو ایکاردی و آراکادیوش میلیک تمرکز کرده است. طبق این گزارش، یوونتوس برای جذب آنها با مشکل بزرگی روبرو است.

 

 

1679093

 

 

در مورد ایکاردی هم پی اس جی و هم خود بازیکن موافق قطع همکاری هستند ولی باشگاه پاریسی تنها به شرط انتقال قرضی با بند خرید اجباری راضی به انتقال ستاره آرژانتینی خواهد شد.

مارسی باشگاهی که میلیک را در اختیار دارد نیز چنین شرطی گذاشته است. دستمزد بالای هر دو بازیکن نیز مانع دیگری محسوب می شود و به نظر فعلا موراتا شانس بالایی برای جدایی از یوونتوس ندارد. به خصوص که مکس آلگری سرمربی یووه به ستاره اسپانیایی اعلام کرده است که روی او برای نیم فصل دوم حساب می کند.

 

 

1680071

 

دیدگاه‌ها