کد خبر : 1802596 | 16 دی 1400 ساعت 11:04 | 33.9K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش لوکاکو به شعار کنایه‌آمیز هوادارن‌ تاتنهام(عکس)

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی، در جریان بازی دیشب برابر تاتنهام واکنش جالبی به شعار هواداران حریف نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شاهد حواشی زیادی پیرامون روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی باشگاه چلسی بوده‌ایم. لوکاکو چند روز پیش طی مصاحبه ای با اسکای اسپورتس اعلام کرد که از شرایط حضورش در چلسی خیلی راضی نیست و نتوانسته با سرمربی این تیم یعنی توماس توخل هماهنگ شود. لوکاکو همچنین تاکید کرد که دلش برای اینتر تنگ شده و دوست دارد در آینده به این تیم برگردد.

 

این مصاحبه جنجالی خشم توماس توخل و باشگاه چلسی را در پی داشت و روملو لوکاکو در دیدار برابر لیورپول نیز حضور پیدا نکرد. ماجرا به قدری جدی شد که حتی شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن از استمفوردبریج نیز به گوش رسید اما ستاره بلژیکی دو شب پیش رسماً از چلسی و هوادارانش عذرخواهی کرد تا فعلاً ماجرا ختم به خیر شود.

 

چلسی شب گذشته و در جریان دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس در استمفوردبریج مقابل تاتنهام قرار گرفت و نهایتا موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد. روملو لوکاکو در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار داشت. اما در جریان بازی اندک هواداران تاتنهام که در ورزشگاه حاضر بودند شعارهای کنایه آمیزی علیه ستاره بلژیکی سر دادند و او را یک اینتری خواندند؛ موضوعی که با واکنش لوکاکو روبرو شد و این بازیکن آنها را دعوت به سکوت کرد.

 

 

1680252

دیدگاه‌ها