کد خبر : 1802602 | 16 دی 1400 ساعت 18:30 | 10.3K بازدید | 6 دیدگاه

محدودیت جدید انگلیس برای بازیکنان واکسینه نشده

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر، با ارسال نامه‌ای به تمامی 20 باشگاه لیگ برتری درباره محدودیت‌های جدید هشدار داده است.

محدودیت جدید انگلیس برای بازیکنان واکسینه نشده

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در بین باشگاه‌های لیگ برتری باعث شد که بسیاری از دیدارهای این رقابت در هفته‌های اخیر لغو شده و به زمان دیگری موکول شود.

همین موضوع باعث شده که مدیران لیگ برتر انگلیس تصمیم بگیرند که موضع خود نسبت به تزریق واکسن توسط بازیکنان و اعضای باشگاه‌ها را تغییر دهند.

در بخشی از پیامی که توسط مسترز برای مدیران اجرایی و روسای باشگاه‌ها فرستاده شده آمده:« ما به دنبال تعیین قوانین جدید مربوط به بازیکنان و اعضای واکسینه نشده باشگاه‌ها هستیم.»

 

1675909

 

در ادامه این نامه آمده که پس از بازخوردهایی که از گروه مشاوره ویروس کرونا گرفته شده، لیگ برتر قصد دارد محدودیت‌های جدید و سختگیرانه‌تری را برای بازیکنانی در نظر بگیرد که هنوز اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند.

این محدودیت‌ها ممکن است شامل زمین‌های تمرین و بازی‌های رسمی شود و دردسری جدی را برای تیم‌های حاضر در این لیگ ایجاد کند که هنوز بسیاری از بازیکنان آنها اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند.

در آخرین آماری که ماه گذشته میلادی توسط لیگ برتر منتشر شده بود اعلام شد که 16 درصد از بازیکنان حاضر در این لیگ هنوز اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند و این یعنی انگلیس یکی از بیشترین تعداد بازیکنان واکسینه نشده در سراسر اروپا را دارد.

لیگ برتر همچنین از تمامی باشگاه‌های خواسته که روز جمعه در جلسه‌ای در همین راستا شرکت کرده و این موضوع را با دقت بررسی کنند تا بتوانند نظراتشان را در این زمینه با یکدیگر به اشتراک گذاشته و مطرح کنند.

دیدگاه‌ها