کد خبر : 1802625 | 16 دی 1400 ساعت 14:50 | 43.8K بازدید | 5 دیدگاه

اولین پیشنهاد شغلی آگوئرو پس از بازنشستگی

باشگاه منچسترسیتی قصد دارد پیشنهاد جدیدی را به سرخیو آگوئرو، اسطوره این باشگاه، ارائه کند.

اولین پیشنهاد شغلی آگوئرو پس از بازنشستگی

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو تابستان امسال از منچسترسیتی جدا شده و به بارسلونا ملحق شد تا چالش جدیدی را در این تیم تجربه کند.

با این حال، او تنها پنج بازی برای این باشگاه انجام داد و در بازی پنجم بود که اتفاقات ناخوشایندی برای این بازیکن رخ داد تا پایان تلخی در نوکمپ داشته باشد.

پزشکان تشخیص دادند که این بازیکن 33 ساله دچار مشکل قلبی شده و او در کنفرانس خبری احساسی ماه گذشته اعلام کرد که باید از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

حالا سان خبر داده که مدیران باشگاه منچسترسیتی قصد دارند بار دیگر با بازیکن سابق این تیم همکاری کرده و پیشنهادی به او ارائه کنند که باعث ادامه حضورش در دنیای فوتبال شود.

 

1674411

 

این نشریه انگلیسی مدعی شده که سیتی قرار است به آگوئرو پیشنهاد دهد که در نقش سفیر این باشگاه حاضر شود و در کنار بازیکنان بزرگ دیگر این باشگاه مانند مایک سامربی و میکا ریچاردز به سیتی کمک کند.

آگوئرو در طول دوران حضورش در این باشگاه موفق شد 260 گل به ثمر برساند و پنج بار جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد.

معروف‌ترین گل او در پیراهن سیتی گلی بود که در وقت‌های تلف شده آخرین بازی فصل 12-2011 برابر کویینز پارک رنجرز به ثمر رساند و باعث شد این تیم اولین جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

قرار است به زودی از مجسمه این بازیکن در کنار ونسان کمپانی و داوید سیلوا در ورزشگاه اتحاد رونمایی شود.

دیدگاه‌ها